星期五, 10月 26, 2007

今晚冇節目

CK


網友乙:「你講真架?」

網友甲:「係呀!去啦去啦。」

網友乙:「咦!可能撞正空姐喎。」

網友甲:「係架。唔知真係撞見認唔認得呢?」

網友乙:「未必,哈哈,唔知乜樣。」

網友甲:「真人唔知靚唔靚呢?又話時話,呢幾次搭Cathay,我都特別留意下D空姐個name tag。」

網友乙:「哈哈我都有。佢化咗妝,應該ok。」

網友甲:「點呀,去唔去啫?我想溝吓女,揾番初戀呀!妖…」

網友乙:「初戀?要學生妹喎。」

網友甲:「學生妹?好丫,我鐘意鄧麗欣響十分愛裡面果個學生妹look。」

網友乙:「叫Stephy扮丫。」

網友甲:「哈,好呀。」

網友乙:「俾你講兩講,我都好悶呀~」

網友甲:「我要溝女呀~」

網友乙:「上網溝住先囉。」

網友甲:「溝邊個先。」

網友乙:「响fb點個囉。」

網友甲:「嘩,得唔得呀?你試過呀?我要初戀果隻喎?」

網友乙:「無喎, 我都無玩。」

網友甲:「妖!咁去唔去呀?」

網友乙:「去!幾大都去!」

網友甲:「做乜突然間又咁堅決嘅?」

網友乙:「因為今晚我… 反轉個老蘭都要揾到空姐出嚟!」