星期四, 5月 01, 2008

掛鈎邏輯

其實,我無睇過「一百萬人的故事」,對呢個節目嘅印象,全部都係由博客們睇完之後所寫嘅感想得番嚟,大部份都係話班明星誇張煽情不知人間疾苦咁啦。而我對上篇文,只係講我現實中嘅遭遇同感想,但就咁啱同呢一百萬個故事扯上咗關係。呢種感覺,就好似本來想買把刀返屋企劏雞,點知好衰唔衰,响回家途中遇到社團吹雞劈友事件,結果俾班古惑仔以為我都係自己友,然後就捉埋我去一齊劈友咁樣,荒誕得嚟又有啲幽默。

寫我遭遇感想果段,其實我已經寫得好小心。開首我已經寫咗我對「窮人」嘅定義係乜。唔知係咪我嘅表達解力弱呢?令到有啲人睇唔明。不如我再好簡單咁講多次啦:我係話,我對貧窮嘅定義,係要同自己比較。所以,如果有人窮得過我,大概應該係要靠行乞或以非法手段來生存嘅人。

即係,要靠行乞或以非法手段來生存嘅人,我都歸納為窮人 。

代數題做過未?

如果我將「靠行乞或以非法手段來生存嘅人」代入「窮人」,咁,靠行乞或以非法手段來生存嘅人,同罪惡掛鈎,都有90%準掛…

再加埋我對呢班靠行乞或以非法手段來生存嘅人嘅歧視(私人恩怨10%),咁,就等如100%同罪惡掛鈎。(我講嘅,並唔代表大眾立場。)

咁樣講,會唔會無咁容易對號入座?


定義講完,講思考邏輯。

如果我話,貓科類嘅動物,一定有腦袋。

咁,我嘅意思,係唔係就係話緊靈長類嘅動物(包括人),就一定無腦袋呢?


思考邏輯講完,講身份問題。

納粹黨對猶太人嘅歧視,係以野蠻行動去剝削猶太人嘅權利,包括生存嘅權利。

中國人對八國聯軍侵略嘅不滿,係啞忍、割地求和、避得就避。

文中我並無主張話要以乜嘢行動去剝削要靠行乞或以非法手段來生存嘅人嘅權利,我話我只會對呢班要靠行乞或以非法手段來生存嘅人流露厭惡目光及避之則吉。

所以,我嘅身份,係中國人,而唔係納粹黨。


如我第一段所講,我純綷路過,一百萬人嘅遊行示威,我並無參與。