星期五, 6月 06, 2008

潛水屈機

趁歐洲國家杯仲未開波前,交代幾句先,呢個月,睇怕都係得果兩三篇。

__________

一星期0.7篇文,我點對得住呢四十七位朋友呢?
或者,呢四十七位人兄其實係我嘅仇家,想睇我幾時死…
__________

無啦啦諗起屈機。

我開始聽見「屈機」呢兩隻字,係從快打旋風開始。

快打1裡,只要你熟手連續出昇龍拳,咁你就可以連螢光幕都唔駛望,一招就可以打爆機。懶係型識得單手出昇嘅,仲可以一邊煲煙一邊打爆機。查實機舖內麻甩仔居多,要咁型嚟做咩呢吓?

連續出昇呢個動作,當時低能仔嘅我試玩真人版,當然,連續轉咗四五個圈之後,梗係暈酡酡跌鬼咗响地下啦。今日心血來潮試玩一嘢,頂!跳起轉身轉唔到一個圈呀陰公。

到快打2加入咗新角色,屈機方式就層出不窮。譬如軍佬踎低等出腳刀,Honda水平直飛愛心頭鎚加千手,但當時我最喜愛用蘇聯佬嚟屈機。連續三嘢跳起小拳加倒頭樁,對手跟本無得擋,搞到有啲叉機友直頭想同我玩真人版快打旋風咁濟。

到後來嘅快打乜乜3/4/5/6…或X x-men呀,我開始無興趣打機囉。
__________

每個人總會有啲小小嘅壞習慣,有一樣我係好憎見到嘅,就係揭紙前用口水整濕隻手指。妖!唔覺核突架咩?唔覺唔衛生架咩?整到叠紙全部都係口水,叫人點敢睇喎?奈何,好多人都好鍾意咁做,激死!
__________

摺Blog嘅人何其多!

上星期突然又心血來潮,由頭到尾番睇呀無相達人個Blog,連留言都睇埋。幾日後,呢位無相達人突然剷Blog。好彩,我可以响無相達人自剷前記低佢嘅犯罪證據,嘿!
__________

琴日,响每日都令我失望十次嘅blog裡面發現咗一個倒數icon,令我又諗起一個關於生死哲學嘅迷團。

話說媽媽响未生我之前,曾經有過一胎,不過爸媽因為當時年紀少(但又未至於犯法)而唔將佢生落嚟,我姑且稱呢胎為「大仔」。跟住第二胎到我,我自稱「二仔」。生咗我之後,爸媽便決定唔再生。但唔知係幸抑或不幸,媽跟住有三次懷孕,頭兩次都好決絕咁話唔要就唔要,我又姑且稱呢兩胎為「三仔」同「四女」,唔好問我點解唔係「三女」「四仔」或者「三仔」「四仔」等等,因為我都唔知。而到第五胎,我稱之為「五女」,爸媽突然轉軚話要,理由係當第日爸媽遠走時,好等「二仔」都有個照應。

呢個理由,雖然對「五女」唔公平,但又合乎常理喎,因為無人會講話我生個大仔嘅原因係因為準備第時好好照顧我個細仔。

所以,「二仔」係「五女」嘅必要條件。

Well,邏輯呢家嘢,都係留番俾條件充分嘅女仔講解好。

我嘅生死哲學迷團,係如果我媽唔要「二仔」而要「三仔」嘅話,咁,「三仔」會唔會又係「我」呢?

好深,係咪?

先解釋何謂「我」。「我」,依家係用緊「二仔」嘅雙眼去睇嘢,控制「二仔」嘅雙手雙腳去活動,利用「二仔」嘅腦去思考,更利用「二仔」嘅特硬肌肉去胡作非為,「我」就係寄生响「二仔」嘅身體裡面嘅一團低等浮游物。

但如果爸媽放棄「二仔」而要「三仔」嘅話,咁「我」係唔係就會寄居响「三仔」嘅身體裡面,利用「三仔」嘅雙眼去睇嘢,控制「三仔」嘅雙手雙腳去活動,利用「三仔」嘅腦去思考,更利用「三仔」嘅特硬肌肉去胡作非為呢?

跳上一級,其實「我」,係唔係因為爸媽唔要「大仔」,所以「我」就寄居响「二仔」裡面呢?

又或,如果爸媽唔要頭四個,咁「五女」會係邊個呢?

呢個謎,一直响「二仔」個腦裡面,無法解答,更無法擺脫。
__________

生果早前推介一段關注緬甸民主領袖昂山素姬嘅短片,由Tila Tequila主演。Tila响短片嘅形象,完全同二仔早前所講嘅性幻想不謀而合:

「…一個皮膚白晳、紥咗髮髻帶住副粗框眼鏡嘅OL,身穿白色恤衫黑色半截裙加對兩吋黑色漆皮高跟鞋,低開胸口鈕,黑色喱士胸圍若隱若現… 最攞膽嘅就係,當佢除低副眼鏡再解開個髮髻,搖搖頭由得秀髮慢慢飄落…」



或者,大部份男人嘅性幻想都係咁。

Tila Tequila係雙性戀,佢有一個真人show,叫「A Shot at Love」,依家播緊第二輯,show嘅內容係一班直仔同一班叻女去爭奪Tila嘅芳心。個show,講真,真係幾無聊吓,不過二仔又會追喎,咩事呢?係咪二仔本身跟本就係好無聊呢?如果係大仔或三仔嘅話,又會唔會一樣咁無聊呢?
__________

同幾個波友閒聊,有段咁嘅對話:

「上次入去London,然後去Guelph,再踩入Windsor,再出返嚟,由朝早六點開車,返到屋企要半夜十二點呀,好彩唔駛我揸車…」

「坐車咪仲辛苦…」

「我可以瞓嘛…」

「睇吓啦,我一個人揸車落去Orlando返學都係咁…」

「嘩,你揸咗幾多個鐘呀?」

「廿二個鐘…」

「有無停呀?」

「有,中途瞓咗兩粒鐘…」

「你日日都係咁呀?」

!!!!!!
__________

潛水

早排消失,並不是我離去,而是爺爺。

爺爺和我也是木訥寡言之人,我們的相處和關愛,是建立在沉默之中。

平平靜靜地相處,雖然一言未發,但彷似已說了千句說話,這感覺是多麽的實在。

爺爺已九十歲,臥床數年,身體機能續漸衰退而去。

我們慶幸,爺爺去得並不辛苦,很安詳。

縱有不捨,但路仍要繼續行,還要笑著行。
__________

有無人記得,响八八至八九年間,維他奶有一個廣告淨係齋訪問啲過路人點解鍾意飲維他奶呢?我今晚摷嚟摷去都揾唔到段片呀,呢段片,蘊藏咗我一啲回憶。