星期一, 10月 25, 2010

置安心扯火事

睇生果報寫,八十後社運人士陳同學話,「置安心」計劃是要迫使新生代把收入的六、七成用作供樓,其後果不堪設想,理由是年輕人個個顧住長時間打工揾錢買樓,沒有空間發展創意文化生活。

喂!陳同學,如果你係要用全部收入去發展創意文化生活,無人會迫你參與呢個計劃。不過,你唔用六、七成收入供樓,你都要租樓住。响資本主義社會裡,政府其實係無責任幫你置業。如果你想有樓住又可以用六、七成收入發展創意文化生活,移民去全共產國家囉,呢個世界總有兩個,一個係古巴,另一個係北韓。

買咗樓嘅人想樓價昇,未買樓嘅人想樓價跌。倘若樓價大跌,供緊樓嘅人變晒負資產,經濟環境又會受到影响。而未買樓嘅人,到時又敢唔敢入市呢?

施政報告出爐後聽港台峰烟節目,主持人已有既定立場,持相反意見嘅聽衆未講完已被切線,賤到極。

香港,真係有好多令人扯火的人和事。

(寫於施政報告出爐後第三天)