星期一, 5月 07, 2007

黑客自白


係呀喵妃,我呢,喺未夠三個月大果時,就俾隻長頸鶴「的」咗番佢屋企囉。果日,我見隻長頸鶴拎咗個幾得意吓嘅袋嚟,我咪好奇走入去睇吓玩吓囉。蝦… 點知原來係個圈套嚟,就咁,我就同爹哋媽咪兄弟姊妹分開喇,我阿媽成日都話curiosity kills the cat啦,唏,點知玩玩吓又唔記得添,damn it!响去長頸鶴屋企果時,我真係驚到震架,仲嗌足成程車添。點解咁驚?嘿,你無聽過十大名菜「龍虎鳳」咩?

之後對住長頸鶴耐咗,我都知佢都好錫我嘅,不過就用埋晒啲我唔係咁Li-Ke嘅方式囉。佢呀,呢隻衰鶴呀,都唔知係未心埋變態,成鬼日捉住我嚟抱,我最鬼憎人抱抱架喇,攪到我成身污糟晒,每日要我自己沖多幾次涼。仲有呀,佢又成日想同我梳毛,我一見到個梳毛刷就即刻扯火架喇,如果佢仲夠膽將個刷刷响我個身度,我真係同佢開拖架勢係假。話時話,我同佢都開咗N咁多次拖Lu,哼… 唔發火當我病貓啦嗱!

仲有呀,呢隻咁嘅長頸鶴,又成日無啦啦影我相。出去同啲女影咪算囉,返到嚟又要影我,影唔厭架咩?我都無佢咁好氣。

喂,喵妃,你樓下隻小野貓同我都有幾分似喎,性唔性感嘅先?仲有呀,你將佢改成同我同一個名,佢真係有番咁上下cutie至好喎,如果唔係呢,我實整多幾條血痕喺你條玉腿度,等你成個夏天都無得著短褲涼鞋,嘿嘿嘿嘿…