星期三, 6月 20, 2007

男人之最

灣仔某K房一角,枚王組有三男一女成員响度互片:

「十!嘩哈哈… April飲!」

April呷咗啖酒之後,電話突然響起。接過電話,神色凝重地講咗幾句之後,April再次掛起笑容,伸出玉手…

「五!到你飲。」

可惡呀,又俾April陰到。

April呢,係靚女一名,男仔頭性格,不拘小節,有時會覺得佢係儍儍地。識咗佢唔係好耐,同佢玩開,發覺原來佢都可以玩到好顛。

「喂喂喂Derek,你笑完未呀?笑完就準備飲酒囉喎,OK?嗱,聽清楚喇,十啦… 哈哈哈哈… 哈哈哈… 叫咗你唔好掛住笑架啦…」

望住Derek圓圓嘅面,一邊露出難以置信嘅表情一邊飲酒,我都笑到唔識停。

「喂繼續,十五!飲啦你…」

今次輪到成日攪屎棍嘅阿Ben。同阿Ben呢個老死識咗十幾年,由細到大佢都好鍾意攪攪震。呢排唔知佢係咪睇戲睇上腦,成鬼日學「國產零零漆」裡陳寶蓮出絕招時講果句「高…熱…火…焰…」,仲要做埋動作添。你話喇,有個咁嘅friend,係咪前世做得陰質事多呢?

阿Ben飲完後,就閃出咗個奸狡嘅眼神。十幾年老死,佢諗咩我會唔知?!

「十呀!騎騎騎騎…」我同阿Ben好合拍咁攤開咗隻手。

我可以發誓,我哋無事先夾定,完全係多年嚟嘅默契。

可憐嘅April又俾我哋局飲酒。

不過,我哋三個男人都唔係好得去邊,跟住都係嘢嘢中,灌咗好多酒精落肚。

我哋就係咁樣wing吓wing吓互片到天昏地暗,直到April個電話再次響起,果時,已經係半夜兩點。

April講完個電話後就話要走,然後就一支箭咁標咗出間K房。

呢個時候,响K房另一邊同歌星組唱緊歌嘅Lisa問我哋阿April做乜嘢,我哋話佢要走囉。跟住Lisa就話「你哋由得佢一個人走呀?」

係喎,都係飲酒累事,有乜理由半夜三更由得April一個女仔走架,起碼都要送佢上車啦。見阿Ben同Derek都結咗婚,無謂要佢哋送April咁尷尬啦。於是我話:「等我嚟。」

飄吓飄吓咁走去Lift口,唔見April,唯有等下架Lift上去地面睇吓April上車未。

到地面出咗Lift,見April一個人好愁咁開咗度的士車門上車。於是我就行近部的士同佢講:「April拜拜。」

April冷不防有人同佢講拜拜,於是就以本能反應好快咁彈咗句「哦拜拜。」

深宵二時嘅街頭,怪事特別多。嗱嗱嗱,話口未完,顯靈啦顯靈啦,靈異事件發生喇。

突然間,一件肥肥矮矮頭油姿粉貌似雷頌德(又雷頌德??)嘅物體彈咗出嚟响我面前,然後用又憤怒又拗底又挑釁嘅眼神同語氣贈我一句「拜拜」,仲要同我揮埋手添,慌死我時運唔夠低睇佢唔到。

然後,呢件靈體就轉身上咗阿April架的士,然後「嘭」咗一聲巨響閂埋度車門,幾乎全個灣仔都聽到咁濟。

我即時笑咗出嚟。

係型嘅,就由得條女自己返屋企,然後自己去威。型唔起嘅,就請俾D風度,我都會睇得起你。

型唔起又無風度又要發條女老脾但係又拗底驚條女俾人搶,呢隻仲唔係男人之最?