星期三, 3月 19, 2008

晨早幾段

見那女子,坐在吧枱前,一盞射燈照在她那微卷的頭髮上。拿起倒三角形的水晶杯,輕輕呷了一口馬天尼,緩緩地放下。手指正解開白色恤衫的第二顆鈕扣,然後從皮包裡拿出一跟香煙,用精緻的銀色打火機燃點,深深一吸,閉上眼,然後徐徐地吐出一縷輕煙,手托香腮,若有所思。黑色套裝裙下曲線玲瓏的小腿,佩上黑面紅底三吋高跟鞋,緊緊地繞著,美極了。
__________

呀三姑娘話呀契媽兵姐似利嘉兒

但我總覺得,契媽相中的一雙眼,好似無記新聞記者方健儀。
__________

三姑娘不設留言服務,但睇完佢篇自我認識工作版後,有嘢想問。

究竟,四十五度骨嘅資信,係咪有全職或特約記者深入x穴以身試法嚟攞料嘅呢?費用又係邊個支付嘅呢?
__________

工作地點關係,辦工時間日夜顛倒。半夜嘅市中心,冷冷清清,完全係另一番景像。唐人街只有幾間餐館開到咁夜,入去食嘢,有時會唔知食乜。如果係咁嘅話,我就會記番起一啲博客朋友提起過嘅食物,跟住嚟叫。繼早前食過叉油雞飯之後,今晚我同侍應講:「叉燒飯,半肥瘦,多色,唔該。」
__________

同同事出去食飯,佢用國語點完嘢食後,到我用廣東話。我發現,突如其來嘅南北雙聲道,侍應總會窒一窒,都幾搞笑。二十年前嘅移民潮,嚟親嘅都係香港人。依家,香港環境好,嚟讀書嘅一群大部份回流晒返香港。國內開放,又有大批移民湧入。响我公司果三個國內人,做嘢幾掂,份人都幾隨和友善。我以前覺得,响呢度生活,唔識英文無問題。但依家,我就覺得如果唔識國語,生活都幾唔方便架。國內輸出嘅人材,有啲人氣美女都幾出名,鞏俐章子怡揚威荷李活,又有渣老闆極喜愛嘅熊黛琳打入模特兒界,而周迅董潔李冰冰等等咁有氣質嘅女仔,都係我嘅心頭好。隨住國內大量人材流入世界各地,都係學番啲普通話傍身好。