星期六, 4月 05, 2008

遊戲之夜

周不時,我同幾位朋友都會有個遊戲聚會。唔好以為遊戲係細路仔玩意,有啲遊戲嘅陰險程度,有時連玩慣辦公室政治嘅專家都攪佢唔掂。玩呢類圖版或紙牌遊戲,幾益智架,搞到我K又唱少咗,又有多啲機會同朋友交流。琴晚個遊戲聚會,我哋玩咗三個遊戲,分別係Ticket To Ride – EuropeCitadels同埋Scotland Yard

Ticket To Ride – Europe係响一塊歐洲圖版度起鐵路。每人分發幾張鐵路起點同終點城市,然後儲顏色卡起自己條鐵路。當中會有人爭路霸路等情況發生,最好要隱藏自己嘅路線,以及預先諗定第二條路。琴晚我有條路線,只要起兩段經一個城市就到,點知俾人霸咗條路,害我兜咗個大圈經過六個城市先到。呢個遊戲唔會咁傷神,適合午夜十二點後玩。

Citadels係紙牌遊戲,目的係起夠八個總價值最高嘅地或。每人每圈可以揀做唔同嘅角色,然後順次序出場做佢揀嘅角色嘅嘢。雖然揀嘅時候你係唔知人哋揀咩,但係到你揀時,你可以睇到角色牌之中,少咗邊幾隻同剩番邊幾隻,同埋睇對手嘅牌面,估人哋會揀乜角色嚟做。角色有皇帝、殺手、小偷、商人、魔術師、法師等等… 每個角色都有唔同嘅功能,而且出場次序係經過精心安排,玩過後會拍案叫絕。呢過遊戲好玩攻心計,而且要玩得陰險,我覺得成年人玩先至玩到個趣味。

Scotland Yard係一個兵捉賊版圖遊戲,一人做賊五人做警察,警察要响二十四步內捉到賊人。賊人則暗裡行幾步,然後到某個時候就要揭露行蹤一次。而警察就要憑賊人嘅行蹤同所用嘅交通工具去圍捕佢。因警察所用嘅交通次數有限,所以要好好商量同部處。我諗過,好唔好玩無間道呢?哈哈。

玩呢類遊戲,幾健康架。
__________

有陣時,我幾佩服女人。

譬如,男人揸車。女人可以响旁邊不停咁教你點樣揸車,條路要點行點行。幾好,唔駛買GPS,慳番一筆。

男人揼木整圍欄,女人可以响旁邊不停咁講解工業安全,指定你用咩工具,教你點用鎚,跟住用咩步驟。而最好嘅,係當男人做嘢做到停唔到落嚟嘅時候,有人會到時到候叫你放Break。

男人去運動,女人可以不停咁話你知各項運動嘅危險性。去踢波?會斷腳唔得!去打籃球?會拗柴唔得!去打網球?會曬到生皮膚癌唔得!去游水?會浸親唔得!去篤波得喇掛?波樓雜又唔得!好啦好啦,就留响屋企啦!咁就乖喇。

做男人真好。
__________

有日同網友傾開,講懶剪指甲嘅問題。哈哈~

細個時我好怕剪指甲,一唔小心剪深咗就好鬼死痛。所以,到咗依家我會好怕見到指甲好細塊嘅手指,成日型住佢哋係咪剪深咗。OK,我知係天生,仲有好多人係咁,不過,心理陰影嘛…
__________

細細個時,每次同老豆呀媽呀爺呀嫲飲完茶後,總係有大事件嚟臨。不過最衰嘅係,我細細個已經慣咗要番屋企張辦公椅先至做得舒服。唔好問我點解,呢個世界有好多嘢都係無解嘅。今日同老豆呀媽出街食晏,食完後又嚟急call,於是趕快返屋企。但係星期六,條街上就充滿著只有星期六先出嚟揸車嘅人。所以,粗口響遍全程車,响車內嘅老豆同呀媽,就只有笑嘅份兒。急到我丫,頂!
__________

後加:希望在明天
終於揾到段片