星期四, 9月 18, 2008

懶‧逃避

「你懶。」
「咩懶喎,係悠閒。」
「懶。」
「呢度生活係咁悠閒架嘛…」
「懶就懶啦。」
「OK,咁滋油淡定嘞。」
「係滋油,唔係淡定。」
「…… 無你符。」

我承認,我有懶嘅基因。一單工作需時十天完成,我會响頭五天做晒八成嘅嘢,而以後嘅五天,就會做吓然後hae吓,他他條條咁歎。無錯,我係會選擇先苦後甜。或者,我可能會俾人笑我蠢,理由係今日唔知聽日事,捱完苦之後可能一聲唔該就講拜拜。不過世事又係咪咁絕對呢?如果先甜後苦,要捱嘅苦就會更加苦。所以,我寧願早早開行馬力做完大部份嘅嘢先,都唔想拖到最後臨急抱佛腳。歎,都要歎得舒服啲嘛。之又咁,諗諗吓,我都唔算係懶果喎,起碼我係勤力完先至去偷懶。

哈哈,我勤力,係因為我懶。

「錯!你勤力,係因為你想懶。」
__________

有問題出現,你會選擇即時解決問題,抑或逃避呢?

我會睇情況,如果有啲問題係有得逃避嘅話,我會選擇逃避。

縮頭龜?

Oh well,我咁講,係因為有啲問題,如果要即時解決嘅話,可能會有好壞嘅效果。逃避嘅目的就係想拖延個問題,到咗某個時候,當時機成熟時,問題可能會容易啲解決。又或者,唔去解決就已經係最好嘅解決方法。

釣魚臺群島主權問題,中國一直逃避。

海峽兩岸問題,台灣一直逃避。

如果要即時解決呢兩個問題,後果會如何呢?

所以我認為,逃避問題唔係縮頭龜,因為逃避嘅背後,其實可能經過好多嘅計算。
__________