星期三, 9月 10, 2008

宇宙大爆炸

呢個宇宙大爆炸實驗,原來計劃咗廿多年。首次最基本嘅試驗,已經响琴日無聲無息咁進行咗。

算係理科出身嘅我,對呢個實驗,應該會好興奮。但唔知點解,我會擔憂。

我都認為,求知慾與行動性係推動人類進步嘅動力。無錯,如果呢個實驗成功,的確係為人類了解宇宙及自身嘅起源有好大幫助。雖然CERN班科學家話實驗係安全,著名物理學家STEPHEN HAWKING話出事率少過一個百分點,但誰能真正可以保証呢個實驗係百分百安全,唔會引致世界沒日呢?呢個係關乎全世界嘅問題,人可以為咗自己嘅理想可以連自己條命都唔理,我唔反對。但如果連其他人嘅性命都唔理,縱使只得少於一個百分點機會會出事,但始終都係會有出事嘅可能性,而我又無權反對呢個實驗,咁樣係唔係霸道咗呢?如果世界真係滅亡,CERN班科學家同STEPHEN HAWKING會死得甘心,咁我呢?

怒火媽與小雲曾用魯迅的比喩形容我:鐵皮屋子中,大部分人都昏睡了,仍然清醒的幾個人,可以選擇默不作聲等待死亡,但是吶喊著,提醒著總有希望衝破鐵皮屋子的囚禁。

一向樂觀嘅我,現在會杞人憂天。我,真的越來越怕死了。