星期二, 12月 02, 2008

少了寫文

睇返以前寫過嘅嘢,係真。

一來滿肚腸肥無位裝墨水之外,而且仲少咗同Blogger嘅互動。

以前睇CK同渣估講中小企老闆心聲,身為打工仔又唔抵得有佢講無我講,硬係要駁吓老闆咀先至安樂,當時CK又會留言,渣估又玩嘢,老闆同打工仔可以打成一片。不過呢,依家我好想知道Doreen去咗邊囉。後來又有凍檸茶事件、最低工資、中大情色報、聖誕交叉扑等等… 一個blogger寫文就有好多人留言,從留言中得到啟發嘅又會寫篇文嚟回應。當時咁好玩,係因為互動性強,互動性強嘅另一個好處係可以鍛鍊到思考同埋對事物唔同方位嘅睇法,有思考同有見解,當然就多咗嘢寫。

但到咗某段時間,可能因為blogger間熟絡咗又或者踩米田共多咗嘅關係,大家都變得客氣咗。見到有咩啱聽嘅就附和兩句,有咩唔啱聽嘅就費事出聲,久而久之,寫blog就變咗好似自說自話咁,幾無癮。所以,文就少寫了。

慶幸大鐵鎚今年仍搞聖誕交叉扑,呢個驚天地泣鬼神嘅意念,就好似一班有共同興趣嘅朋友交換聖誕禮物咁,夠晒互動,而且無分貴賤,仲一定有驚喜,其實幾有意思。

但唔知係咪金融海嘯嘅關係,點解今年咁少人玩嘅?舊年有玩過嘅人去咗邊呢?

寫少咗文,火都無埋。

我呢亭火爆之仕,並唔會因踩米田共多咗而失火,反之越踩越好火,宜得一把火燒9晒啲米田共添。不過無火,好大嘅原因係被水淋熄咗。

但奇妙嘅係,原本裝水淋火果個容器,竟然著咗火喎…