星期六, 10月 18, 2008

週六雜碎

讀書時選科,選咗一科比較冷門嘅科目,唔係為興趣,而係貪佢容易揾工。唔知係好彩定唔好彩,到依家,我都仲係做緊讀書時所學到嘅嘢。到底我係唔係好鍾意呢份工呢?唔係。但呢份工俾到我固定嘅收入,公司亦俾到我優厚嘅福利,所以我仍然响呢個行業度打滾。

我明白,工作還工作,興趣還興趣,如果有朝一日我將興趣同工作二合為一,咁我就會無咗樣興趣。曾經好天真咁諗,最好每五年轉一轉行,體驗吓唔同嘅行業生涯,咁先至係享受人生。但係再諗真啲,以我自己嘅資質所限,每次轉行都應該會由低層做起,人工及資歷每五年都要嚟個大倒退,仲有可能朝揾唔到晏。所以,最後我都係打消咗呢個念頭,安安份份咁打份工好了。始終,對於保守嘅我嚟講,穩陣係最緊要。興趣,都係愛嚟洗錢好過用嚟賺錢。
__________

收工時正好午飯時間,約好媽子午膳。

點了越式牛肉粉及炸春卷,春卷上枱時見到盛載魚露嘅器皿非常精美,媽子就話:「咦呢隻碗仔好盞鬼喎。」

盞鬼?!

食春卷時,媽子又先用紙巾將春卷上多餘嘅油分索乾,我同媽子講不如將條春卷放落熱湯度冲走啲油分啦,點知媽子又一句:「唔制!」然後用紙巾繼續索佢嘅油。

唔制?!

咁樣同我撤嬌?!哈哈,媽子真係有一手。

索完油後老豆來電講話又嚟食晏,三個人咁就食咗一個鐘頭嘅歡樂,只係埋單時要格外留神,否則,我會不歡而回囉。
__________

老豆有時都幾風趣幽默口甜舌滑吓,回港時同嫲嫲姑姐閒談,姑姐都話老豆係佢哋五兄弟姊妹之中嘅開心果,最識得搞氣氛。有時我諗,講吓笑輕輕鬆鬆大家又開心咁幾好丫,點解我遺傳唔到嘅呢?先天不足,咁唯有後天補夠囉,一於跟老豆學嘢。
__________

自從舊年年尾公司換咗架七人車俾我之後,我就越嚟越鍾愛呢架七人車。內籠寬敞馬力又強勁,坐又坐得舒服,有時明明返到屋企,但又唔捨得返入屋住喎,硬要再坐多一陣先至肯離開個車廂。或者再過兩年公司又同我換車時,我可能會側側膊唔多覺,留往架舊車都唔定,始終有感情嘛。
__________

夏天嘅球季已經結速,冬季球賽又來臨,轉戰七人室內場。

今晚開波,係咁。