星期一, 10月 13, 2008

零食

由細到大,屋企都唔會存有薯片糖果桃哈多粟一燒旺旺仙貝朱古力等等零食,因為媽媽從我哋細個時已經灌輸零食等於不健康呢個概念俾我哋。雖然我會鍾意食呢啲零食,但係又不至於想買一堆返屋企作為存貨,始終都係習慣咗,唔會話心思思突然想攞嚟食。而屋企僅有嘅零食,係消化餅同涼果。涼果即係廣東話嘅鹹濕嘢食,包括陳皮話梅檸檬乾等等。鹹濕嘢食唔係人人都啱,媽媽鍾意食,我就有遺傳。女人始終都係有一啲口不對心嘅心態,自己鍾意食嘅,就唔會理健唔健康。或者,媽媽對於自己嘅健康就無乜所謂,但就會為仔女嘅健康設想,所以先至有咁嘅雙重標準。每次返香港,我都會去永吉街買檸檬王俾媽媽,我哋都會為呢檔車仔檸檬王而瘋狂。

有好多人以為,身形較肥嘅人係鍾意食零食食得多所至。但依我所見過,瘦小食極唔肥嘅人先至會食得多,得天獨厚嘛。肥嘅人,飲啖水都肥啦,仲邊有Quota食零食喎。

萬聖節就快到,屋企已經有幾箱細包裝薯片準備派發。响呢段日子未到萬聖節當日,我哋就耐唔耐偷一包薯片嚟食。呢段時間就係全年唯一會食薯片嘅時間,不過,始終都唔會咁過份囉。