星期日, 12月 02, 2007

講低聲先

冰火眼睛

火火媽媽有一雙怒火眼睛,而我就有一雙冰火眼睛。

火眼睛,顧名思義,看見不平事,無名火起三千丈。跟怒火眼睛不同的是,火眼睛很多時會變成火遮眼,從而失去理智然後做出唔恰當嘅事。

冰眼睛,係當我心死嘅時候,無論人哋嘅處境係點,我都只係會冷眼旁觀。涼薄,都係受過傷害後保護自己嘅擋箭牌。

世途倘不險惡,又何須帶備冰火眼睛呢?

____________________

今晚場球賽,跳起爭波時俾人(LON)咗一嘢,背脊後腦同時撻落地,即刻感覺唞唔到氣,要成分幾兩分鐘先至可以爬番起身。依家返到屋企,唞氣都仲有啲chalk住。

皮外傷唔可怕,內傷先得人驚。記得「烈火戰車」入面,錢嘉樂同人鍊車時炒咗鑊勁嘅,劉德華到達時見到錢嘉樂行番出嚟,劉德華問佢有無事,錢嘉樂話無。然後,錢嘉樂嗌口渴,劉德華就遞咗樽水俾錢嘉樂,錢嘉樂飲咗兩啖後,就突然間狂噴血,咁就瞓咗响地下,好辛苦好辛苦咁死去。講真,我真係幾驚咁嘅情形發生,以為無事拉,點知失驚無神嘅時候就嚟料,真係好恐怖。要死,我寧願响發生意外時果一刻死去。咁樣吊住吊住,俾少少希望我然後又要响我唔為意嘅時候攞我命,喂,玩我啫。

嗱嗱嗱,咪講笑,今晚都係講定俾屋企人聽先,如果聽朝十一點仲未見我起身,call定白車都得喇。

現實世界中,要知道一個朋友離世嘅消息,可以有好多渠道。咁,虛擬世界呢?如果,我唔寫成個月,到底有無人會意識到我已經魂飛天外,抑或會有人以為我忙工作忙拍拖等等呢?如果我真係唔响度,咁,呢個blog咪變咗凶blog?無人有密碼登入嚟取消呢個blog,而呢個blog亦一路存在到永遠。仲有我個電郵呢?新郵件一直無人睇無人去處理,咁有無問題呢?

如果由聽日開始見我真係無寫嘢成個月、MSN又見我唔到而我又無交帶一聲嘅話,算啦,放棄我啦。

驚再無機會同响網上認識嘅朋友講呢句說話,依家都係講咗先,請對號啦:

「我愛你哋呀,保重!」