星期三, 12月 12, 2007

比試

今晚睇咗呢季America's Next Top Model嘅完結篇,出爐嘅Next Top Model係深色皮膚嘅Saleisha。好多人以為,做model,梗係白晳金髮女郎著數啲啦,就好似Saleisha最後嘅對手Chantal咁。其實,撈啦。睇最後一圈,响北京故宮行天橋,好明顯,Saleisha係自信好多,笑得甜,有氣質,雖然Chantal有意外失咗手,但我睇對賽果影響唔大。仲有,兩人都要化中國裝,即係响眼尾暈精度整一大片紅眼影,呢個裝跟本就係同Saleisha度身訂造,襯到絕,佢造型可以多變,俾我揀,我都會揀佢。

幾鍾意呢個show,鍾意睇時裝靚衫,鍾意睇造型化裝,鍾意睇點樣包裝個女仔,鍾意睇包裝後影出嚟嘅硬照(攞靈感嘛),仲有最重要就係,其實我都幾鍾意睇女仔,哈哈。
____________________

呢排兩位老闆興玩點歌仔,唉… 我都唔知道,點同你講好…