星期一, 12月 24, 2007

聖誕交叉扑之(聖誕鴨)

本篇係契媽HANA响百忙之中抽閒嚟寫嘅作品,聽講仲會有下集。據未經證實嘅小道消息透露,下集會有點點出場,點點將會被公司派去鴨店放蛇做資料獀集,點知情陷強仔,更被強仔攪到慾罷不能,劇情精彩萬分,不容錯過。如欲知後事如何,請定期留意HANA個Blog啦,多謝。

聖誕交叉扑呢個idea幾有創意,點都要俾啲鼓勵呀大鐵鎚

就送個火鶴熱吻俾大鐵鎚啦... 都係好嘢嚟架!



我叫張小強今年二十七歲,係一個專業的健身教練,雖然我讀得書少,中五畢業就出咗來哩個萬惡的社會工作,好彩二十七前成功制造咗我既嗰一晚,我阿爸盡心盡力,我阿媽都萬分高興,所以我哩個愛的結晶品硬件好好,身型好健碩,又幾英俊下。妹妹仔喜歡叫我高大威,細個時我都好驕傲,大個咗先知自己原來淨係威在外表,我個連體細佬咪又係普普通通。

我一生人都好有女人緣,八歲已經開始收情信;十二歲同隔離班個小娟拍拖;拖過手仔又錫過個嘴;十四歲俾個英文miss嘗咗鮮飲咗頭鍋湯,當我認住佢係我的女人時,miss淨係俾咗封利是我,叫我以後唔好再搵佢。我喊咗五分鐘,用衫袖抹幹眼淚,跟住揸住封利是去買咗罐黑啤一飲而盡,原來啤酒一變黑係苦得咁緊要嘅。從此開始咗同我細佬一齊既閱女無數生涯。

至今女人對我來就似街邊既的士,揮一揮手随時有得上,但係啲的士費越來越貴,咁落去真係唔係辦法。我咁靚仔時不時都會遇到唔收錢既司機,第一次固然興奮,內心實在感謝阿媽生成我一個萬人迷嘅外表,遇多幾次先發覺唔收錢既啲士通常都係巴士改裝。搞搞下我開始單手上網都唔搵女人了。

就來聖誕節我都係孤家寡人似乎真係有啲齋,啲卡數又越欠越多,所以當今日見到熟客Bobo媽時就同佢講:聖誕嗰幾日假期我決定去佢間場客串。Bobo媽係尖沙嘴最旺嗰間會員制鴨吧既老板,成日都游說我去幫佢手,今日佢如願以償開心得笑不攏口。話保証我兩日攢到一個月人工喎。

好,一於在唔凍既聖誕去做鴨。

哩幾日我心身疲累,日頭係健身院返工身水身汗,放工返到屋企係咁上網做資料收集,夜欄人靜果陣時就拿起夏蕙姨幅肉照自我修練。唉,點知未還始做鴨先發覺到自己已經不舉,原來對住夏蕙幅相,個腦點諗舒淇同木村乃都係冇鬼用嘅。帶住萬分慚愧同內疚嘅心情,我忐忑不安地打咗個電話俾Bobo媽,聽我講覺不舉經過,Bobo媽係電話度足足笑咗兩分鐘,笑完佢話:傻仔,我哩個係頂級場,一個人一晚最低消費千五蚊未講街鐘架,街鐘就行緊長八短五,而啲客中意溝仔feel,未必咁快會去街,我果度絕對唔會有類似夏蕙姨嘅物體,所以呢你即管放心,淨係用你平時返工對我哋啲靚女客人嘅態度對我啲客已經ok,當然我總會操下你。

女人哩樣野真係神奇,Bobo媽一句"操下你" 已經即時令我細佬昂首挺胸,諗起Bobo媽36D、26、36既美好身體(天然胸前偉大嘅女人條腰一定唔會22、23,哩啲係生理常識,兄弟們要記住了),運動後紅粉菲菲嘅面珠,起伏跌蕩嘅胸脯,啊呀!明知今晚要返工做聖誕鴨都係忍唔住爆發咗一次。

冲咗個靚凉,穿上我衣柜裡唯一一套飲衫,姑慈嘅西裝,我覺得自己唔差得過劉華,下屆四點我淮時到達Bobo媽哩間於尖東海旁商業中心嘅酒吧,入門要按視像對話,確認咗先會由電腦開啓大閘,入到酒吧感覺冇乜特別,只是比較豪華,而沙發位全部呈U字型,超高嘅椅背私癮度較高,另外總有八間對住維港嘅VIP房。經理Dee哥帶我入咗老板房,Bobo媽穿了一你黑色吊帶裙,映得皮膚更雪白,胸前兩團寶具幾乎奪衣而出,我感覺到細佬又唔安份了...

待續待續...