星期六, 12月 16, 2006

新曲精選

好嘅市場策略,如Wii和PS3,明明有源源不絕嘅供應量,但係偏偏又要玩限量發售,攪到一眾機痴個個星期天未光就冒風冒雨冒雪去排隊等買機,返工返學都無咁神心,依家仲有大把人爭住去輪機,買到嘅就好似係身份嘅象徵,高人一截咁,顛唔顛?個策略咁樣玩法其實又幾絕,雖然俾人鬧到仆街,但係條橋又掂喎,真係吹佢唔脹。


講番火鶴曾極度迷戀嘅Kelly,就快會出新專輯,不過今次又係玩新曲加精選。無可否認,以單碟價錢買五十四首歌再加十六首KTV,以市場策略嚟講,抵食夾大件確超值,應該有唔錯嘅銷量。不過,Kelly喺過去嘅十年,出過嘅新曲精選碟一隻手都數唔晒,當時火鶴因為過度沉迷Kelly嘅美色,為咗忠實粉絲呢個虛名就在所不惜地殺埋呢堆肥豬肉碟,足之就滯到上心口兼夾無晒錢去睇醫生。諗番轉頭,其實有無需要為咗三首新歌去啃晒成隻碟呢?依家嘅火鶴,當然唔會再咁無理智啦,買嚟都係等佢封塵啫,買得幾多丫。睇睇新碟嘅歌目,嘩,「戀愛情色」、「花花宇宙」、「星期五檔案」、「星夢情真」等等歌曲,火鶴至少已經擁有三個copy分別收錄喺Kelly唔同嘅專輯入面,依家又出多隻得四首新歌但又要人硬啃一堆舊歌嘅新曲精選碟,揾笨咩?有數十隻歌之前火鶴都已經俾咗幾次版權費啦,呢次仲要屈人俾多鑊,Kelly,你唔似係咁無良個bor!