星期五, 4月 20, 2007

心靈感應

心靈感應,係一種好虛幻,兼且無得解釋嘅超能力,火某相信有。

心靈感應係有別於默契,默契係可以培養出嚟嘅。就好似一隊籃球隊咁,幾個人一齊打咗幾年波,大家夾咗咁耐大概都會知道隊友嘅走位同習性,眨一眨眼就知道對方想點,當年Utah Jazz嘅John Stockton同Karl Malone咁夾,完全就係默契。

而心靈感應,就係天生嘅,並唔係長時間培養就會有。

火某對心靈感應嘅解釋係,每個人都會釋放出一啲微弱嘅腦電波信號,而每個人嘅腦電波都會成日轉去唔同嘅頻道。當兩個人嘅腦電波一齊轉到極為接近嘅頻道時,大家都會接收到大家嘅信號而感應到對方嘅思想同行為,就好似walkie talkie咁。

火某對Psychic嘅睇法,係佢哋嘅腦電波信號比一般人強,而且帶有侵佔性。佢哋睇人嘅過去同預知能力,火某認為有少少似電腦黑客,hack咗人嘅腦電波信號,攞咗人哋嘅資料,然後進行分析。當然,火某亦認為Psychic係帶有心理學成份,但係,佢哋有啲能力,係有別於常人嘅。

點解火某會相信有心靈感應呢種所謂嘅超能力呢?因為火某由細路仔果時開始,耐唔耐就感應到鶴爸爸嘅信號,而且,感應仲可以係隔咗成個地球咁遠。

話說某年夏天,火某回港工作。一天晚上,火某一個人响屋企百無聊賴唔知做乜,又無開電視睇,又無開收音機,住喺三十幾樓,間屋其實都幾靜吓。正當火某响度發緊吽竇之際,突然間喺耳邊聽到鶴爸爸叫咗火某一聲。話明一個人响屋企,間屋梗係無人啦,點會有人叫火某啫。於是,火某就拎起電話,打俾身處地球另一邊嘅鶴爸爸傾下偈。電話一打通,就即刻聽到鶴爸爸拎起電話响度喂、喂、喂。火某同鶴爸爸講話係我呀,打番嚟睇吓你哋點呀。跟住鶴爸爸就話:「我咁啱想打俾你,一拎起電話想打果時,就聽到你把聲咯。」

所以,火某係相信同鶴爸爸有心靈感應嘅。就算有朝一日要同鶴爸爸陰陽分隔,火某相信,火某仍然會聽到鶴爸爸嘅呼喚。
______________________________________

瞓醒一覺,諗諗吓,都係算吧,唉...