星期五, 1月 04, 2008

男人與車

同朋友出嚟吹水,有時啲朋友隨口噏吓話要買乜乜房車物物跑車嘅時候,好多時都會見到佢個女朋友响度倔住個男朋友,然後插咀話買車嘥錢,不如買樓啦blah blah blah,理由係新車一落地就即刻貶值,買樓就唔同呢,市道咁好,一轉手就賺幾廿皮咁咁咁咁。其實係有道理嘅,不過呢,男人對車,唔多唔少都會有啲情意結。

男仔從細個開始,最常接觸到嘅玩具就係車仔。果陣時好興Match Box,有好多唔同型號嘅車,每架車度車門仲識開架。當時,對我嚟講印象最深嘅係一架黑色Corvette,無嘢格,黑色又型,四個轆又順,推得又遠,咪鍾意囉。到搭車搭巴士時,又鍾意坐車頭對住司機果第一個位,睇住司機扭咁大個軚盤操控成架大巴,百幾條人命响佢手任佢舞,我眞係覺得佢好型架。當時啲咩作文題目我的志願吓話,我都寫話將來要做巴士司機架,仲要指明話要揸丹拿珍寶喎。呢款巴士嘅特色係有支細細碌嘅波棍响軚盤左邊,啪上啪落,好過癮架,引擎响車尾又靜喎,唔似得勝利二型咁嘈到死,阿sir話我無大志都係咁話架喇。仲有啲又有揸車嘅親朋戚友,坐佢哋車時,又欲欲想點吓個軚盤,坐吓個司機位咁啦。好喇熄咗匙,有大人俾機會我坐一坐司機位喇,哇呵~ 我發誓,第時一到法定年齡,我就要考車牌揸靚車。睇電視時,又睇到有Formula1喎,果時嘅車手冼嗱文素保魯斯鬥到難分難解,又多人擁戴,感覺好英雄咁。响潛移默化之下,咁就做就咗男人對車嘅情意結。

當然,車囉喎,除咗有個人操控與速度嘅快感之外,仲有吸引異性嘅功能,男人心裡真係咁諗架。我哋呢啲普通人,响條街度個個都係咁嘅樣,要增加自己嘅魅力同吸引力,非要展示一吓英雄感不可。揸車,即係我養得起架車,表示我養得起你。揸快車,即係我會為你奔馳拼搏,表示我會為你死也在所不惜。唔… 簡直英雄蓋世,一個字:型。不過呢,以我所知,女人唔係咁諗喎,揸車等於型?慳啲啦,貪你有錢咋儍仔…(呢句邊個講架?咁大整蠱!)

每個男人心裡面都有架Dream Car。不過呢,Dream Car會隨年紀而改變。細個鍾意Corvette,跟住巴士,之後就鍾意陳法拉等等呢啲超班馬,成熟啲又鍾意貓巴士A4紙揸Audi揸Ben屎喎,依家又無啦啦鍾意揸SUV,貪佢夠大夠舒服… 仲有呢,大車迫位恰細車,真係幾賤幾過癮架,嘿嘿!

咁,你架Dream Car 又係咩呢?