星期日, 5月 11, 2008

春田花花

好耐無响度貼相,只因我另外開咗個相扑,唔知有幾多人發現呢?

曾經好天真且儍咁諗過,想每日貼一張相。基本上我可以做到,因為我會用存貨,但有時未必有時間去執相貼相,雖則Blogger依家可以預定出文時間,但貼相呢家嘢,有時都幾講心請,我承認,我係有啲感情用事。

春天正式來臨,四處都長出美麗嘅花兒。雖然我有花粉敏感症,一到春天眼耳鼻喉都活受罪,但係我仍愛呢個季節,天又藍草又綠花又豔麗,咁靚嘅環境,有邊個會嫌棄?

春天最好影花。相扑中打頭陣嘅櫻花已過,而第二輪嘅係鬱金香。每年五月天,全國都鬱金香盛開,聽講係百年前荷蘭女王送俾本國嘅禮物,依家响首都國會山莊,好似有鬱金香節架,但我又懶得揸車去睇,五個鐘車程,真係要好有毅力至得。不過,去植物公園都有好靚嘅鬱金香睇。所以,相扑一連數天,我都會貼鬱金香,惜花者,實在不容錯過。

OK,賣吓廣告增加收視得唔得?

總覺得,春夏天出生嘅女孩好幸福,因為四處都有花兒陪伴。

契媽別名叫花花,實在太貼切。康乃馨未有,鬱金香頂住先啦,相扑038今年第一幅鬱金香相,就送俾契媽啦,生日快樂。