星期五, 11月 17, 2006

Customer Service

火鶴今日忟到爆!

近排唔知做乜嘢,個PK電話痴痴地。當電話響拎起時,對方又拎起電話,然後就互問大家點解打電話比大家。呢種事情已經發生左好多次,今晚火鶴就忍唔住打去電話公司個Customer Service度問下,睇下有咩辨法解決呢個LD問題。

一打去,先要回答十幾條選擇題先,例如你既資料、要咩服務、問題所在等等… 當答晒所有問題既時候,你就有機會同Operator講野。咪開心住,通常呢班Operators都係忙接電話忙到PK(係真係假就冇人知),所以佢地一定要你等一輪、聽番首所謂relax但又越聽越忟憎既音樂。五分鐘後,已經冇左耐性既人就會劈爛個電話,由得佢算數。不過,尚且頂得住既火鶴今次點都要等到有人講野先至罷休。好,足之等到有人Say Hello勒,點知條On9 operator錯手收左我線,DLLMCHonL9乜叉助語詞都出晒黎,又要火鶴重做果幾十條Multiple choice同埋重聽果首送殯音樂。搞完一大輪後就有條咸差講野,火鶴同條咸差講完一次案發經過之後,條死咸差話個電話太細聲,聽唔到我講乜。好,火鶴然後就大大聲同佢再講多一次!!!我大聲唔代表我冇禮貌,LS!!!跟住,條死咸差DLS就用好惡劣既態度話聽日會派人黎收理。喂喂喂,火鶴個電話可以打出打入,個問題係喺個電話服務既Program度,收乜野先?你整條LD黎,佢整粒春咩?火鶴再重申一次問題所在,點知條死咸差DLS話set左appointment勒,聽日有人會黎。態度之惡劣就正如兜口兜面叫火鶴收皮。火鶴就扯火問佢LM叫咩名員工ID係乜,條DLS竟然cut我線!DL條onL9死咸差HL啦死7頭……


一間大機構,竟有如此荒唐既事,what kind of customer service is that?