星期四, 2月 14, 2008

垃垃雜雜

好耐無出文,有好多垃垃雜雜嘢,學呀微小C咁寫先,做個概括。
____________________

細細個果時要做作文功課,老師要求一百字連標點,寫滿一版十乘十格仔嘅功課簿。當時嘅我,一味死拖唔肯做,最後由老豆作文我照抄。抄到最後,發覺篇文多咗兩隻字,於是,我就唔鬼寫埋果兩粒字,工工整整寫夠一版算數。最後,當然俾老豆老母鬧咗一餐,屎懶鬼!

「咩喎!老師話寫一百隻字咋嘛,咁咪夠囉!」

當時懵盛盛,又點知爭兩隻字,成篇文就斷晒啫。

懶呢家嘢,由細個開始,一直跟到我依家。
____________________

瑞士蘇黎世,一間博物館被人強搶四幅印象派油畫嘅真跡。究竟,如果我想睇番呢幾幅畫,可以點呢?睇贋品?

為迎接零八奧運,中國政府將一眾歷史古蹟大修,包括故宮頤和園天壇,整到好似新嘅一樣。

韓國國寶祟禮門被人縱火燒毁,政府預計三年後先可復修。

究竟,將歷史古蹟復修重建,我哋睇嘅仲係唔係古蹟文物?
____________________

今年幫呀媽手整咗三次馬蹄糕,整就唔難整,不過攪勻佢呢就攪到我手軟,差啲揸唔到筷子。純馬蹄粉無糖兼超多馬蹄,街邊貨點有得比?
____________________

細個時住果度,每到新年都有好多醒獅嚟逐家逐户拜年攞利是,間中仲會有人偷雞燒炮仗,過年氣氛好到呢…
____________________

不雅相呢單嘢,睇完,嘩覺得好正喎,咁咪算囉,無乜值得講。萬9幾個觀點講道德虛偽問題,S9H啦。

呢單新聞,睇滯咗我。
____________________

噢,有篇文貼咗堂。

嗯,多謝小珠。
____________________

以前响別人個blog度留言,總係長篇大論。依家,一兩句講吓笑就算。

咩事呢我?
____________________

聰穎嘅契媽要走,留到留佢唔住,希望契媽一切安好啦。
____________________

三個星期內四場雪暴,累積了七十厘米降雪量,仲有一個嚟緊,周未就殺到,今年剷雪持別多。

香港持續寒冷咗廿幾日,距離落雪嘅日子,還遠嗎?
____________________