星期六, 2月 16, 2008

靜夜幾句

關於虛偽嘅討論,真係多看無益。好多時踩場嘅人嘅著眼點,係响人哋嘅文字中揾破綻,然後加以抽稱,距離原本主旨十萬九千里遠。
__________

响師兄度揾到小克番,開心咗成晚。妙手熊貓勁爆笑,可能係我咁啱貼咗首蘇永康 X 黄尚偉嘅情歌啦。
__________

呢度,翻版DVD新戲賣兩蚊,但疑似藝人相片CD就賣四蚊,咁好賺?
咪以為買翻版DVD係中國人嘅專利,假日嘅唐人商場,真係好似鬼門關大開咁滯。
__________

早兩年有個女性朋友參加咗渣打馬拉松,我本來唔知架,係翌日佢見報我先知。鬼咩,著到咁性感,唔影佢就奇!

我知,响我個博客欄度,有好幾位會去跑渣打馬拉松。我覺得呢,平時有操開嘅,先好去玩囉,好多人都高估咗自己嘅體能,年年都見有人被抬出嚟,何苦呢?仲有,如果跑嘅目的唔係為咗純綷運動而另有「政治」目的,算把啦。

各位將會跑嘅朋友,請務必小心,量力而為。
__________

今年將會被人用到爛嘅詞語:疑似。
__________

打波嘅時候,見到敵方球員有挑釁性嘅舉動,都有收佢皮嘅衝動。不過,到有機會落手果刻,又會於心不忍。
__________

零晨四點半都唔想瞓,又咩事呢我?

今夜很寧靜。