星期一, 7月 14, 2008

壞習慣‧排隊

打一場波,通常係有十個洞打得普普通通,三個比較好,另個果五個,爆晒。穩定性唔好,我都知係揮桿姿勢有問題。但估唔到,問題只係一個好小嘅動作,就係BACK SWING到頂時,左手手腕鬆咗响內拗。到DOWN SWING時,因為手腕要移返正,如果手腕移正嘅時間唔配合,咁就會响打到個波之前刮咗草皮。

當有咗一個壞習慣好耐嘅時候,那管係一個好小嘅動作,要改係好辛苦。改一個小動作,基本上係可以改變晒成個揮桿嘅MECHANISM。改正嘅初期,由於要重新適應新動作,所以比起以前(幸運地)打出嘅距離同準確性,有好大嘅退步。睇見自己打成咁,以前十球撻四球,依家十球撻七球,講真,唔好受架。不過,要為求進步、為求將來十球只撻一球或無,點樣難捱,都要捱落去。問題係,你肯唔肯堅持去改。
__________

放工揸車時最好聽收音機。今日講起香港人排隊換奧運紀念鈔票,跟住就扯到排隊心理,聽落幾過癮。

實情係咁:麥記櫃位有五位好靚嘅姐姐收銀,如果要排隊,有兩種方法。第一種係分五行嚟排,每行係由特定某一位靚姐姐幫你。第二種係全部人排一行,邊位靚姐姐得閒就幫下一位。

全部人排一行,係較為有效率及公正。譬如有一百個客,邊個客到先就幫邊個先,邊個靚姐姐得閒就幫下一個客,就算有一兩個客買嘢買好耐,但對排緊隊嘅客嘅輪候時間都無乜好大嘅影響,因為其餘果三個靚姐姐依然運作緊。但問題係,一入到麥記,睇見要排一百個客人之後,你可能會嘩一聲,然後講句「搞L錯呀」,跟住就認為麥記安排失當,要人等一百個客買完嘢先輪到你云云… 你嘅怨氣,全部落晒麥記度。

如果排五行呢?譬如有三行排廿五人、一行排十五人、一行排十人,一樣係一百人。想去食魚柳包嘅你,你會排邊行呢?依照無蝕底嘅心態,人通常會揀最短,即係十人果行嚟排,因為望落會快啲輪到你。但事實係咪咁,就要睇運氣。如果十人果行,有條友要買五個豬柳蛋漢堡三個走芝士、六個漢堡包一個走茄汁兩個走青瓜兩個走青瓜茄汁、十個巨無霸一個走醬兩個走生菜一個走一塊芝士兩個走晒兩塊芝士兼洋葱一個走青瓜沙律醬、三杯可樂一杯走冰四杯雪碧五杯橙汁氣水兩杯鮮橙汁、三個士多啤梨新地四個朱古力新地兩個走花生再加一打OREO麥旋風嘅話,咁你就有可能排得耐過排廿五人果行,甚至一百人排一行。不過呢種方法,要排邊行,係你自己揀嘅,快人一步理想達到嘅話,你可以話你自己醒目。但如果你慢人好多嘅話,你就只可以怨自己,半點不由人。

兩種方法,你會傾向邊種呢?