星期六, 2月 03, 2007

老友吹水

和已婚的老友去了一間讀書時期常常光顧的小廚開餐,席間談東談西,部份內容節錄如下:

「其實你有無諗過人生有咩計劃同目標呢?依家我哋每日都係重複咁做番同樣嘅嘢,我呢,就唔想每日都係漫無目的咁返工放工食飯然後話攰就瞓,咁樣好似好浪費時間,人生無意思格。點解唔揾D嘢學,又或者計劃旅行等等…」

「點會無時間?一星期返一晚學,最多四粒鐘,一個星期裡要抽四粒鐘出嚟嘅話,點抽都抽到。」

「或者計劃生BB啦,到時所有時間都比晒佢咯。」

「人大咗,有好多嘢要兼顧,依家同朋友相處維繫感情,就唔可以好似舊時咁啦。」

「你有無心去維繫感情,朋友係feel到嘅。你在乎朋友嘅話,每星期抽少少時間食餐飯,或淨係飲杯嘢,有幾難?除非你真係懶到連朋友都唔在乎啦…」

「以前,我有懷疑係我哋放棄呢個朋友,抑或係佢放棄我哋呢?問心,我曾經有試過修補呢段友誼,有咩function都曾經有揾過佢,見到面又嘗試打開話題,可惜發覺兩句之後又講唔到落去。你想去修補關係啫,人哋未必係咁諗。呢樣嘢唔係單方面嘅,我哋有嚐試做過,不過佢又未試過主動去揾我哋喎,我跟本就感受唔到佢有心去修補。所以依家,我知道其實係佢放棄我哋呢班朋友。」

「以前我老豆果輩,就算跟番當時物價指數,揾錢都唔係多,但係佢又咪養得大我哋…」

「你知唔知呀,當時你老豆無乜娛樂,駛錢又少。睇下依家,幾多玩具,又電腦又電話又互聯網又PS2,唔同年代所追求嘅嘢唔同,呢個年代係比較物質,到時有咗BB嘅話,買玩具比佢都多過你老豆買比你啦…」

重有呢句:
「喂,叫埋單啦。」
「埋咗嘞。」
「DL呀!」

和老朋友認真地談天的感覺,火某很喜歡和珍惜。