星期二, 7月 24, 2007

功能轉換

有無發覺,好多時我哋都會將一啲物件變為多用途功能,例如,我哋會將報紙雜誌用嚟墊煲底啦、將屋企嘅傢俬變做活動晾衫架啦、以及將手機家電等變做時裝時尚品味嘅一部份等等。似乎,我哋都幾識得靈活變通,物盡其用。

唔只物品,我哋有時仲會將一啲function活動嘅意義變作另一樣嘢。舉一個例,有好多人想睇一套戲嘅時候,佢哋通常都會約人睇。但係當無人陪到佢睇嘅時候,有大部份人寧願唔睇。咁,佢哋睇戲嘅目的,係為自己買兩個鐘嘅娛樂,抑或係買兩個鐘嘅社交時間呢?我講得出呢個例子,我,當然會一個人走去戲院睇戲啦。

最近,我有個回流咗返香港做咗老細嘅朋友將會返嚟走番轉,呢個老友呢,同我一齊讀書嘅,都識咗十幾年喇。响十年前Tiger Wood轉打PGA果陣,我哋就一齊受到佢影響而去學打golf。佢今次返嚟,梗係晨早就約我打番場波啦。我叫佢唔駛帶架撐過嚟,我哋有多一套,拎嚟拎去貪佢重咩,不過呢,佢話:

「I am thinking to bring my own (set) but not gonna bring it back」
「planning to get a new set here…」
「to be honest」
「HK ppl sucks」
「When bringing a set of RAM out」
「Little embarrass」
「You know they all use good brand」
「And nobody knows what RAM is…」
「This is HK」

跟住我話:「Chiu! 你同佢講:扑低我先講啦。」

然後我老友就話:

「aiya」
「golf not for fun ma」
「just to meet with business ppl」
「need some window dressing…」

聽完佢咁講,我,搖頭嘆息。
其實,點解傾生意一定係响高爾夫球場呢?
鍾意打golf嘅人,多數唔鍾意一路打一路傾工事。
唔鍾意打嘅,一拎起支棍就眉頭皺。
如果你鍾意打golf,又想睇吓人哋有無耐性,咁你就捉蟲喇。因為如果人哋唔識打,打完一個洞要半粒鐘嘅話,我諗,扯火果個會係你。

我諗,呢種現像最主要嘅原因係高爾夫球嘅會藉同價錢會令人覺得高尚啲,自身嘅身價感覺上亦得以提高。

以前,相同嘅例子係網球,只有富豪先會打。
但係,當網球平民化咗之後,班有錢佬呢?佢哋唔係好鍾意打網球架咩?

好一個將運動轉化為身份象徵嘅例子。

丫,我諗,如果真係要懶高尚嘅話,不如將桌球變作高尚運動,會藉幾皮嘢一個,cue棍幾千銀一支,都係將個波打入個細窿到啫,又有冷氣廿四小時不停開放,唔駛行到荒山野嶺身水身汗,再整埋個事務律師睇場,嘩,幾咁好呀!

老友,請放心,返到嚟打番場真真正正嘅波啦。

咪喇,嗱嗱淋練波先。

扑低我先講啦。