星期三, 8月 08, 2007

未知生死

喵呀喵,今次同你玩,引用你一段留言先:

「無宗教信仰既人,確實唔知做人為左乜,亦容易以為自行了結就能使自己從痛苦中得到解脫。

怎麼沒有人想過,安樂死後迎接你的會是什麼?如果知道那將會是在一個很悽慘的境地做N年遊魂野鬼,又或是要下地獄受永遠的煎熬,你是否寧願痛苦地捱過這一世,然後升天堂或投胎下世享福?

其實任何苦難都有其前因,這一世遇上不幸,必定是前世唔修的後果,要做應該是認命,捱過去,還了這筆債就扯平了,再積點德,下一世可能還會有福報。做人若是不信命的話,會活得很苦。

再說,殺人,怎樣看也是罪吧,那你自己是人嗎?結束自己的生命跟殺人有何分別?我們怎會有權這樣做呢?生命是上天賦予的,自行了斷等如逆天而行,必遭天譴。

我不是在自命清高,我也有想過尋死的時候,但我知道,若我真的走上不歸路,我其實不會得到解脫,反而會墮進永恆的深淵中...所以,決定結束自己生命的時候,真的好應該想一想,你目前遇到的困境,比起死後要面對那永無止境的痛苦,你會選擇承受哪一樣?」

講明先,我唔係扯火或撩交打,而係想討論吓一D深入D嘅問題啫,咪以為我同喵呀喵反面呀吓!

未知生焉知死,抑或未知死焉知生?

每個有獨立思考嘅人,都係從人生中嘅經歷體驗去參透生命嘅意義,並唔係從死後會點點點去推斷番生活在世嘅意思。

喵呀喵,你所講安樂死嘅果係去地獄受到煎熬,呢個說法,係以果去推斷因,抑或由因去推斷果?你係從邊度得知地獄煎熬呢個Situation?

如果由果去推斷因,咁,地獄煎熬就係一個假設,而呢個假設,又係憑乜嘢推斷出嚟?

如果由因去推斷果,咁,又憑乜咁肯定安樂死嘅結局就係受到地獄嘅煎熬?人犯咗咩法會受到咩懲罰,有(法)例可尋。安樂死嘅懲罰係要下地獄受永遠的煎熬,又有乜可以驗証?

世上每一個人都有信仰,或者講信念會好D,因為講信仰嘅話好多時都會令人誤以為宗教信仰。所謂嘅無宗教信仰者,其實係佢哋對生死嘅意義同世上任何宗教對生死嘅意義有所不同。但係,呢群無宗教信仰者,又係咪真係唔知做人為乜呢?

結束自己嘅生命,有無分急性同慢性?譬如,係人都知長時間唔食嘢會死。如果,安樂死啪支針即刻死係罪嘅話,咁,因減肥而引致厭食症死嘅人,又係咪有罪呢?又譬如,如果有人知道自己有心臟病,但又不顧一切在所不惜咁同女朋友玩刺激性遊戲而中馬上風死亡,佢又係咪會去地獄受到煎熬?

喵呀喵,我幾欣賞你講出呢段嘢,不過呢,我覺得你個point同說服力唔夠囉,仲有茅盾添。至於茅盾响邊?答咗我呢個問題再話你知啦:你覺得一個全身癱瘓嘅人嘅痛苦係乜?