星期五, 8月 24, 2007

無糖童話

七十樓的「無糖童話」。

魔術師的「無糖童話」。

長頸鶴的「無糖童話」:

70:「長頸鶴哥哥,你果日响CK度刪咗果篇留言呢,講番俾我哋聽得唔得呀~」

CK:「係吖講啦,你刪得咁快,我都趕唔切睇~」

長頸鶴:「咳咳,要我講番果段嘢?得,唔係唔得,不過呢~」

CK:「不過咩呀~」

70:「好好好,長頸鶴哥哥你又英偉又醒目,你咁醒,就講番段嘢俾我哋聽啦,其他人D留言硬係無你D咁到肉架囉~」

長頸鶴:「唉,咪講埋D肉麻嘢啦,英偉醒目又邊有我份吖!好喇講啦,塞住你把口。

其實呢,個留言我係話CK咁樣對D小朋友,心地真係好嘞。

講完。」

CK:「吓?就係咁?無理由嘅,長頸鶴你唔會响我度淨係留D咁嘅嘢果喎,快D講番正題啦~」

70:「長頸鶴哥哥又英偉又醒目~」

長頸鶴:「好啦夠喇,咪再潤我啦,我繼續啦!

小朋友嘅世界,的確係單純D,無咁多灰色地帶,非黑即白,更唔怕講出心裡面嘅感受。遇見又索又叻嘅靚女嘅時候,佢哋會唔怕講:姐姐你好靚呀,我鍾意同你玩。當遇到委屈嘅時候,就算係阿媽,佢哋都會鬧:我唔鍾意你呀!

人長大後,要將事情諗到好似小朋友嘅咁簡單,唔難。

但如果要做到好似小朋友做嘅咁單純,最難。」

CK:「呵欠!唔好講喇,好眼瞓呀,瞓喇。」

長頸鶴:「仲有一句未講,唔瞓得住!

最後無論大雄係有心抑或無意都好,睇怕,以後都幾難會有人肯再同佢玩Lu。

好,講完。」

70:「......」

CK:「......哥哥,咁呢段留言其實有咩要旨呢?」

長頸鶴:「無,其實係想講個道理過你哋聽:如果你諗嘢係諗到好複雜嘅話,咁你就好難去勸服人哋諗嘢簡單D,咁囉。」

CK:「咩呀?」

70:「......哥哥,CK個故事係咪真架?」

長頸鶴:「CK個故事係真嘅,但其實我想講嘅故事又唔係你哋諗緊果個故事囉。好,去瞓啦。」

!#$&^**@%^&^&@$%^@#@

是夜,唔駛根據任何人嘅預言,係人都知道長頸鶴跟CK跟70都一定瞓唔著。