星期二, 6月 10, 2008

新好平論

事原係關於科技。

今日嘅科技新產品,到咗聽日,可能已經落伍,跟本無得追。

以手提電話為例,今日出咗部最新款有齊乜乜物物功能嘅,價錢一定貴。好喇,一年後,呢部電話跌價,但個款就變舊咗,而新一款又再出,咁點決擇呢?

新好平論,係從電台聽返嚟,意思係購物時嘅取捨態度。

購物時,我哋無可能咁貪心要齊晒又新、又好、價錢又平呢三種要素,我哋只能選其二。

即係一件新穎而且品質又好嘅貨物,價錢唔會平。

一件品質好價錢又平嘅物品,唔會係新款。

一件新款但又平嘅貨色,質素唔會有保証。

買唔同嘅嘢,我哋都有唔同嘅取捨。

只選一項嘅人,唔係精明嘅消費者。

唔理呢三項嘅人,係病態購物狂。

新好平論,其意義仲可以應用响人生道路上,提醒自己唔好咁貪心,乜嘢應該堅持,相對應該要捨棄啲乜。

今日有單新聞,係一個入世未深嘅男生,因好奇同滿足自己嘅快慰而加入咗SMS徵友會,五日內傳送咗二千幾個短訊,而新鮮刺激換番嚟嘅,就係萬幾銀嘅電話費。

新好平論,正正可以代入呢單嘢度。雖則,我強烈懷疑事主談情說性嘅對像,係徵友公司虛構出嚟屈錢嘅。

新、好、平,揀老婆嘅話,我會揀邊兩款呢?