星期三, 8月 13, 2008

立秋後幾段

投訴幕後代唱做假?
投訴腳印煙花做假?
咁點解無人投訴空中滑行都係做假嘅呢?

眾所皆知,任何政要人物演講,都有一個幕後寫手。
眾所皆知,任何魔術表演,都係用掩眼法。
咁點解我哋仲要對政要人物魔術師可以咁如癡如醉呢?

我知我知,支持做假,人人喊打嘛…
無問題,但… 唔好打頭… 我仲要留番個已經唔係靚嘅人樣見人啊…
__________

今日同上司傾偈,原來,公司琴日俾人踩場。

同行嘅一間公司,琴日派人嚟話同我哋做service。

黐痴!我哋唔識做咩?大家同行,駛唔駛咁玩嘢吓?老細知道後,勃然大怒,一手揮佢哋走,然後一手從邊疆攬我返嚟,叫我做得好好睇睇。

事後了解,原來係業主懵吓懵吓打電話去同行間公司要求咁做。不過咁樣俾人睇眼眉,以後仲駛出嚟行!

今日同同事講番,笑咗成日。
__________

呀布殊去北京睇奧運,風騷得佢個樣丫,又幾有娛樂性喎。

仲有幾個月,布殊就會離任。依家睇佢個款,都係他他條條咁去北京玩,睇吓籃球遊水沙灘排球,上吓NBC見吓胡主席,有得宣傳,有派頭,又有渡假feel,幾鬼過癮。

反觀我哋保守嘅總理,响奥運開幕當日,又做緊啲咩呢?

據合理嘅推測,保守總理當日應該買咗杯Tim仔triple triple加四十粒Timbits,一邊睇當日嘅Sunshine Girl一邊睇奥運開幕直播。

當年北京申辦零八年奧運贏咗多倫多,唔小氣就假。

不過如果當年多倫多贏咗嘅話,依家啲地稅呢。就。仲。。嘿!
__________

琴日揸車時判斷力失準,差啲俾架大貨車欄腰炒埋嚟。好在我反應快即刻踩油響晒呔咁飛走咗,如果剎車就大鑊喇,輕則無命重則癱(係,我覺癱仲慘過死)。通常响呢啲生死關頭走返出嚟嘅時候,都會警剔吓自己以後揸車要小心啲,免得愛錫我嘅呀爸呀媽為我擔心,但點解,今次我呢種感覺,會咁強烈嘅呢?
__________

今晚呀媽唔知咩事咁開心,食飯時話要飲啤酒喎。斟酒時呀媽已經natural high,拋咗個小三叮噹書包出嚟,講話「唏,今朝有酒今朝醉嘛,莫理明天… 明天… 咩呢…」

哎… 吾不欲觀之…

「馬上風呀!」

飯都噴埋出嚟。