星期五, 8月 22, 2008

與眾不同

上星期發現咗部佳能儍仔相機有粒pixel死咗,見下圖(圖片經過放大及裁剪):


於是就拎去佳能總部維修。果度啲服務員幾有禮貌,所以當佢話要等十五至二十個工作天先至整好及寄返俾我時,我都強忍住我個唔耐煩嘅面口(忍樣),同佢講無問題丫。可知道我係一個隨身帶備儍仔相機嘅人,要我無咗部相機成三個幾四個星期咁耐,真係唔慣架。不過呢,部相機仔最終都係响琴日,即係一個星期後寄返嚟,真係有驚喜喎。

啫咁,我覺得呢種情況係一種心理學技倆。首先服務員作大一個日期,好等客人有一個需要等咁耐嘅心理準備。當維修嘅時間縮短咗嘅時候,因為客人已經打咗底,所以客人就會覺得維修商好有效率。如果情況調轉,服務員話三日整好但要七日先返到我手,咁個客人一定會嘈嘈閉。

攞返部相機之後就去試機,粒死pixel整好咗,不過呢,就發現多咗一粒紅點(見下圖1)及一粒藍點(見下圖2):


試機圖:

起初我心諗唔係呀化,無啦啦整兩粒嘢我嘆?!我何得何能呀?於是就想趁保養期未過之前再拎去佳能總部再維修,整唔好嘅話就屈佢俾部新機我。但之後諗諗吓,要精確嘅相,我可以用部30D嚟影啫。如果部細機影出嚟嘅相每張都有點紅點藍,咁我部機咪好有特色兼夾獨一無二囉。哈哈,我有時都幾鍾意與眾不同架。或者以後,我都唔會拎部相機去整,呢兩點,就當係部相機仔陪我經歷風霜嘅証據啦。