星期二, 11月 04, 2008

絕症

唔係講我自己,只係想表達我所想。

响舊文幸福國度裡面提過,如果我嘅生命只剩一天,我會選擇回到至親嘅旁邊,响父母嘅懷中安然睡去。

但呢句並無提及過父母知唔知道我條命只剩一日。

我成日諗,如果我突然發現身患絕症,歲月無多,咁我會唔會同我嘅至親講呢。

我會咁諗,既然身患絕症已經係不變嘅事實,只要我珍惜呢段最後共處嘅日子,咁我又何必講出嚟,令到佢哋傷春悲秋,影響佢哋日常嘅生活呢?

呢個只係我自己諗住對佢哋最好嘅做法。

但如果我唔講直至到我死果刻,咁佢哋可能會怨我、更可能會怨自己果喎。

所以,我應該會講。將佢哋點做嘅選擇權,交返俾佢哋。雖然咁講好似好不負責任咁,但點樣做係對佢哋最好,只有佢哋自己先知,亦只有佢哋先至有權選擇。

令到自己嘅父母怨自己,死都死得唔安樂。