星期六, 3月 12, 2011

冇品

如果我著件低胸衫去街
>>>下次早d通知我, 我得閒的。當然, 我目及你係好正常的,如果我問你攞電話, 當然係因為你索; 但如果警察因為你著deep v 過黎抄你牌, 甚至抽水, o甘就有問題了。

即係有o甘既case出現, 係警方問題, 而唔係在於你著成點既問題。

你明唔明 ? 唔明, 出黎傾下好wor, 你記得著件低胸衫wor~~



當一男一女辯論時,如果男方以性騷擾來攻擊女方,這個男人必定是猥瑣兼小器,完全沒有男人應有的風度。而且,男方對以女方性騷擾,女方又不能以同樣方法反擊,難道要女的說:「好呀,你記得著開襠褲等我」麽?如果你說我冇品,你亦非男人之輩。而我,只是以牙還牙,雙倍奉上而已。

我會記低你既comment, 等大家認識閣下內心的齷齪 ! !!!!



後記,所謂的提倡公義、自由及人權,原來只是掩眼法,只道出利己的片面,隱藏自己的醜惡。刪吧,你刪走我的留言,也刪不走你的暗險,嘿!

延伸:冇品
延伸:好心不是這樣的