星期日, 5月 13, 2007

殊途同歸

一篇水蛇春咁長之餘又喋喋不休嘅文章,竟然揾唔到廁所位,多謝老兄。

又,其實你哋見過水蛇春未?係咪真係L咁長?

老兄一條水蛇春咁長嘅棒當頭一嘢扑落嚟,唔使揾水淋頭火某都即刻醒咗。

醒,係瞓醒個醒,唔係醒目個醒。

當初,我開blog嘅目的,係有包含憑互聯網文字嘅力量去批判別人嘅成份。所以,當時嘅我,好鬼好火,你惹我,我燒你全家,就算你無惹我,只要你講咗句我唔啱聽嘅說話,我都會燒你春袋,寫D有骨嘅嘢。

(小側田,你仲痛唔痛呀?D毛生番出嚟未呀?)

可是,自從我响blog界入面,認識到一班聰明、醒目、正面、樂觀、有智慧嘅虛擬朋友仔之後,睇住佢哋嘅文字,我就喺不知不覺間被佢哋感化咗。

火某幻想,如果第時有D未成年嘅孩子犯咗事要判入教導所接收感化嘅話,不如判佢哋睇晒我個blog list度所有人嘅文章仲好。睇晒佢哋所寫嘅嘢,一定比响教導所所學到嘅得到更多更多。

實不相瞞,到依家,我都仍然有批判人嘅心態。

雖然火某心中果一團火喺唔會熄嘅,不過,火氣就已經無以前咁猛喇。

回望呢幾個月自己寫過嘅文章,火某發覺自己原來已經好耐都無火燒春袋喇。寫嘅都係一D時事、個人感受同生活上嘅瑣碎事。

再睇番D留言者嘅留言,原來,留言者關心我個人嘅心情感受,係多過認同我對別人嘅批判。

老兄呢一條水蛇春咁長嘅棒,令我領悟到只要我肯睇開D包容別人,人哋就會自然樂意親近我關心我,令我知道就算現實生活上遇到嘅人係幾咁冷冰都好,只要返到屋企打開部電腦,見到有人話佢都好在乎我嘅時候,我都可以感受到一股甜甜嘅暖意。

某著名補習天王有一段大智慧
「但是,甜味畢竟是太濃了,我小心地用長匙潛入海中,尋找一些酸味,改變現狀。我用力擠壓檸檬,視之為敵人,用力打碎它們,意圖改變一切。呀!酸味和甜味化開了,混和在一起了。原來,這就是真相─酸甜並有,也許,人生原來就應該這樣?」

如果,苦包容不到甜和酸,酸包容不到苦和甜,甜包容不到酸和苦,咁,我哋仲邊有咁好味嘅檸檬茶飲呀?

殊途同歸,有意思。

水蛇春咁長嘅CK老闆係我嘅榜樣。

共勉。