星期一, 5月 21, 2007

不再年青

乍暖還寒的天氣,正是開季的日子。

於冰涼的早上,做點點熱身運動,便開始比賽。

飛呀飛呀型呀型呀撲呀撲呀醒呀醒呀撻呀撻呀勁呀勁呀…

最終結果,是完封對手。

回到家中,整個背部劇痛。

原來,我已經不再年青。


世界圓 網絡世界更是圓

阿力呢番言論, 對我嚟講,微不足道。


當時發生過咩事,每個人,「心上自有權衡」。

就好似我對afterlife嘅睇法一樣,就算面對千千萬萬人的質疑扭曲,亦都絲毫無損無動搖過我嘅信念,我,只會一笑置之。

佢有佢表達意見嘅權利。

而我哋,只要認清同緊握我哋嘅信念,就已足夠。

唔知點解,我諗起(創世記2天地有情)中,古天樂臨死前見到陳錦鴻對佢講嘅一番說話:「阿力,辛唔辛苦呀?其實,我哋做錯咗…」

仲話我唔係電視精?

那年春夏之交的風波,隨著年月的洗刷,竟由重轉輕,幻化成一縷輕煙。

而這嬝嬝輕煙,正引領著我回家,一處和平安穩的棲息所。

多謝70F
_______________________________


「超!睬你都儍,咪嘈住我瞓晏覺。」