星期四, 5月 24, 2007

新歌首播



Sir Paul McCartney 新歌 Dance Tonight。

Sir Paul McCartney 今次將新歌MV 放喺 YouTube 度作首播,與其俾人放上網,不如自己嚟,可以話係開創潮流。

依家聽Sir Paul McCartney 嘅歌,好似有D老土,話晒佢當紅嘅時候係 Beatles 果陣時。唔知點解,聽番Hey Jude、Michelle、Let it be 等等嘅歌就覺得好正,反而新歌就無乜吸引力,就好似阿麟伯咁,佢對上一次出碟有咩歌好聽唔好問我,我淨係聽佢八十年代出嘅歌啫。

既然係咁,Sir Paul McCartney 呢首 Dance Tonight,除咗喺 YouTube 度首播之外,仲有咩吸引到我嘅注意呢?

有,我鍾意 Natalie Portman。


世界末日

「有無諗過生唔生仔呢個問題?」

「都有嘅,不過生咗出嚟責任重大,又唔知世界變成點。如果世界立立亂嘅話,都唔知生佢出嚟係愛佢定害咗佢。」

「預言話八十年後先至世界末日,我哋呢一輩都可以生多一代嘅。」

「咁到時我個仔又話要生仔嘅話,咁我咪害咗我個孫?」

「唏,呢D嘢到時就由你個仔決定啦,依家擔心定咁長遠嘅事…」

「丫,不如就生咗佢出嚟,跟住就好似我隻貓咁,到差唔多時候就閹咗佢,咁咪得囉!」


天各一方

喺好耐以前,我寫過一個blog,
唔知你仲有無睇呢?
今日,你同我天各一方,
你有你嘅生活,我繼續我嘅忙碌,
但係假如有一日,
我哋真係喺路上高偶然咁撞倒嘅話,
我哋可能會點下頭,或者問候一下,
然後跟住就唔知講咩好。
因為你會發現,我已經唔係火鶴。
正如我可能唔再認得你,
但係,咁其實又有咩關係?
我只係知道,喺呢幾個星期,我要放大假。

Blog主遠遊,化身黄鶴。
休blog數星期至數月不等。
不定期到處留言/情模式中。

其實,乜嘢先至係真實而恒久嘅呢?
或者我應該就咁保存住呢一份希冀同埋渴望,
俾我相信世上有一個blog係垂手可得(註)
但係永遠係掌握之外。
有時,文字寫喺blog裡面,會化為binary number,
反而藏係心裡面,可以歷久常新。
貪求思慕只因痴,一切眼淚思憶都係徒然咋。


初現真身

阿大鐵鎚同70F都貼張相現真身。
我,資質愚鈍,學極都學唔到70F嘅攝影技術,
所以,我唯有用文字俾D提示大家做個拼圖…

1. 搽頭蠟搽到頭髮貼貼服服;
2. 眼鏡成寸厚;
3. 滿面暗瘡;
4. 皮黄骨瘦面青口唇白;
5. 著恤衫扣頸喉鈕兼攝衫腳;
6. 穿窄腳蘿白牛仔褲;
7. 白色運動襪;
8. 腳踏Mohawk波鞋。

响未來幾個星期,如果你見到個咁嘅茂利响條街度拎住個相機鬼鬼鼠鼠咁偷影女學生裙底,記得埋嚟揼我鑊金喎,唔駛留力,唔該!拜託!

死啦,我真身全現嘅日子好似越嚟越近啦。

有緣嘅話,書局或涼茶舖見。

(註)正字正確:唾手可得。