星期四, 6月 28, 2007

新的一天

舊同學豬女嘅離開雖然傷感,
但係呢個世界嘅希望同歡樂,
足可以掩蓋內心嘅悲痛哀傷,
可能係我同豬女嘅友誼未夠深嘅關係吧。
點都好,要多謝一班虛擬朋友仔嘅安慰,
更要多謝幾位新留言嘅朋友,
我好好多啦,見過我留言嘅人都知我「正常」番。
最近天氣好悶熱,濕度高又塵霧煙霞。
直到今朝一場雨,
天氣又變番清爽怡人,
大自然嘅定律就係咁,
暴風雨過後就係新嘅一日。
無論幾熱幾濕幾大雨都好,
日子,都係咁過,
始終會有雨過天晴嘅日子。
响唔開心嘅時候,
我又睇到D有趣朋友寫嘅嘢,
即時令我開心番。
阿喵衰衰咁發表正比定律,
吹到熊仔係神咁濟。
昂藏七呎鞭長及膝我就信啫,
昂藏七呎嘅三腳架,唔係呀化?
邊有人會隨時隨地帶多包血出街架?
如果係真嘅話去睇吓醫生好。
阿易師太就話領教過武當太極劍法,回味無窮,
更吹說其情人外號「一夜七次郎」。
我初初聽到就嚇咗一跳,
然後就得啖笑。
玩雜技玩成咁?
日本首席雜技師阿加鷹哥都頂唔浦啦。
計我話「WB7次郎」就真。
見新嘅一日天氣好,
晏晝就走去全球知名嘅牡丹樓刷鑊勁嘅。
見二號櫃枱果位姐姐嬌俏可人,
於是埋去講「May I have a Big Mac™ and medium fRies please?」
正當我埋頭數散銀時,可人兒用重脷音問我:
「Oh fLies?」
「YA,SPANish fLies!」串我!
呢個時候可人兒就用嫵媚嘅眼神向我單一單眼:「Oh behave…」