星期一, 6月 18, 2007

小小女孩

大家樂買完飯,就去揾位坐。

去到一張四人枱,有兩個大男人坐响一邊食緊飯,就快食完。

另一邊,有一個小女孩,四五歲咁上下年紀。

我,拎住兜飯,就一嘢坐响小女孩側邊,開始食大家樂最出名嘅一哥焗豬扒飯。

食吓食吓,坐我對面嘅大男人食完飯走開咗。

然後,小女孩嘅媽媽買完飯返嚟,放低咗碟飯同凍檸茶响小女孩面前,然後企响到餵小女孩食飯,一碟兩份分。

哎吔好唔好意思呀我,原來我坐咗小女孩媽媽個位。清潔嬸嬸快啲執咗我對面位兜嘢啦,好讓我坐過對面位。

可惡嘅清潔嬸嬸唔知係有心抑或無意,遲遲都唔執對面位壇嘢,就算响我身邊經過都好似視而不見咁。著急嘅我心諗,鬼唔望香港好似外國咁,提倡自己執手尾,等你班盲人無晒嘢做,嘿!

諗還諗,現在嘅問題始終要解決,咁,我就大聲叫阿嬸:「唔該,可唔可以執咗呢堆嘢先呀?」

清潔嬸嬸依家先至埋嚟執嘢抹枱,然後我就坐過對面。小女孩媽媽就禮貌地同我講聲唔該。

媽媽坐低,繼續同小女孩食飯。

呢個時候,坐我隔離嘅大男人食完飯走埋。

小女孩好似食飯食到悶咁,開始週身郁。

週身郁呢,就終於出事喇。小女孩嘅小手打瀉咗杯凍檸茶。

媽媽連忙執番起隻杯,然後幫小女孩抹手。

小女孩開始鄒起眉頭扁起個咀問媽媽:「咁點呀?」

媽媽話:「咁無得飲啦…」

小女孩嘅眼晴開始變紅,一大粒眼淚標咗出嚟,然後用一個好猙獰嘅扭計表情一路喊一路罵媽媽「嘩… 嘩… 我唔鍾意你呀… 嘩…」

小女孩嘅温柔可愛,响呢一刻,消失得無影無踪。

我心所剩低嘅,係一團無明火同掌刮小女孩一把嘅衝動。