星期四, 6月 21, 2007

買錶陷阱

香港,人稱購物天堂,返到去唔買番D嘢,好似好有罪惡感。而手錶,就係我其中一個目標。

我呢亭曾經响香港生活過嘅自由人,梗係唔會白癡到貢去皇室買錶啦,而我嘅購物心態係只求穩鎮,所以,時間廊係最好嘅選擇。

時間廊嘅手錶,唔同牌子唔同款夾夾埋埋都有好幾千隻,邊隻好呢?咦,突然間諗起隻GS。嘩!唔得唔得,我咩身份呀?邊有咁多錢呀?想試錶都試唔起啦。仲有,呢種貨色,點會响時間廊揾到丫?

正當我苦惱緊嘅時候,抬頭一望,我見到一個係男人都爭住認話似佢嘅型男。

走入時間廊,就見到一大張吳彥祖海報掛响天花兼夾一大件吳彥祖T恤笠咗响售貨員身上,仲要一人一件添。呢種「鋪天蓋地」嘅宣傳,已經令由佢代言嘅手錶响過千隻手錶中顯突咗出嚟,吸引咗我嘅注意。

再睇吓價錢,兩千銀左右,唔係太貴啫。兩千銀買吳彥祖嘅品味,抵到爛啦。Seiko呢個宣傳策略,贏晒。

試戴隻錶,撓埋雙手,嘩,成個吳彥祖咁款,仲唔落疊?

就咁,乖乖地奉上兩千幾十大元,拎住隻手錶行出大門口,自覺胸肌都大舊D。

Seiko加吳彥祖,真係幾絕。