星期日, 12月 16, 2007

雪映移城

無記啲旅遊節目,最興揾兩男兩女做主持,去到一個地方然後玩個愛情大兜亂,真係呢…


呢排呢邊播緊無記响二月時播嘅「雪映移城」,由兩個女仔去尋找日本東北嘅雪地奇景,好似藏王樹冰呀、雪中蘋果呀等等,再講吓啲自己嘅感受,都幾好睇,幾浪漫丫。

琴晚做完運動揸車返屋企時,開始落雪。遠處嘅雲,係一片紅色。新聞話今次嘅雪暴係十年嚟最強勁嘅一次,所以我揸車都特別小心,注意:係特別小心,唔係特別慢。番到屋企,坐响暖風口旁邊,望住窗外嘅大雪,總覺得屋企特別有安全感,夏天都唔覺架。人就係咁,平時無病無痛嘅時候,總唔會留意到身邊一啲嘢嘅重要性,當出事嘅時候,先發覺呢啲嘢嘅可愛,人,其實係咪犯賤嘅呢?我諗,係架,從細路仔開始,我哋都唔會完全聽晒父母嘅說話,佢哋叫我哋唔好跑,我哋偏唔聽,好喇到跌損手腳喇,我哋又會喊又會叫呀媽。到大個咗,又嫌呀媽囉囉唆唆,到遇到挫折時,又會諗起呀媽,好想重回媽媽嘅懷抱痛哭一場。


初初踏足呢個國家,過第一個冬天,嚐第一口雪嘅滋味,覺得一切都係美好浪漫嘅。時間一年一年咁過,漸漸,我就越嚟越唔鍾意雪,返工前用一個鐘頭時間去剷雪嘅滋味並唔好受。不過,人係犯賤嘅,如果未試過嚴峻嘅冬天,我哋又唔會覺得夏天原來係幾咁可愛。今朝起身,出面仲落住雪,積雪成半呎深,樹上掛住厚厚嘅雪,壓到棵樹斷咁濟,都幾似樹冰架。無可否認,雪景係靚嘅,睇雪係浪漫嘅,但只限睇囉。今日,要我踏出屋企半步都幾難,不過咁,如果有個喜歡嘅女仔話要去揾藏王樹冰同雪中蘋果囉喎,我當然樂意奉陪啦,雪雖冰凍,但心温暖。雪冷心寒嘅話,都係留番响屋企吹吓暖風算吧。
____________________



無條件嘅愛,只限父母對兒女。
男女間跟本就無無條件嘅愛可言。
當去追求愛嘅同時,亦追求被愛。

死嘢,大唔起呀?再大,睇咗先講。