星期二, 12月 25, 2007

料理鉄人

今日料理の鉄人要示範嘅菜式,係Prime Rib。

首先,要揀舊靚嘅Prime Rib。我去果間超市有兩種Prime Rib,一種係超級雪花,唔駛講都知係脂肪含量較多兼且分佈平均,售$18.99一磅。另一種,係脂肪含量較低,無咁多雪花,售$8.99一磅。眼利嘅我,見到平啲果堆Prime Rib裡面,有舊雪花介乎中間分量嘅,咁我當然就叫售貨員攞果舊俾我啦,佢話我真識揀。駛乜講,哼!(((((...自大中... 請勿打擾!)))))


OK,煮之前,首先要將舊肉放喺室温度解凍,解凍後就用毛巾索乾舊肉表面嘅水份,再用鹽同黑胡椒粉搽响舊嘢度。

預先調較焗爐温度為450F,等焗爐熱咗之後,將舊Prime Rib連焗盤一齊放入焗爐,焗二十分鐘先。二十分鐘過後,將焗爐温度收細為325F,然後憑各自生熟喜好而調較烤焗時間。以我舊Prime Rib為例,六磅重,我要七成熟,咁每磅肉嘅烤焗時間大約為二十分鐘。六乘二十等如一百二十,咁我舊肉就要焗佢兩粒鐘喇,記住,開頭450F果二十分鐘,都要計埋响呢一百二十分鐘入面。


可惜,焗呢舊肉時出咗個小意外。屋主朋友唔記得話我聽個焗爐鎖有問題,要等到焗爐冷卻後先至可以開焗爐,咁,我舊肉就响焗爐入面繼續俾熱力輪姦,而我就隔咗响個小窗之外,嘆惜自己對世事無常嘅無能為力。

跟住煮醬汁。材料有胡椒、紅酒同野蘑菇切薄片。

用焗盤底啲牛肉油將野蘑菇煎熟,加胡椒紅酒,煮滾紅酒後加上適量豆粉獻,即成。


將牛肉切成扒,上枱。


食之前淋醬汁,嘩!真係(((((好好味呀!!!)))))

煮嘢食呢,對我嚟講唔難。早喺highschool嘅年代,我同另外四個朋友(全男班)組成一個「慧姸雅集」飲食聯盟,於每個星期六相約喺某朋友屋企嚟個型男廚房大挑戰。講真,呢五條型男嘅廚藝,唔差架,煮嘅嘢一定食得落肚,仲要個個星期係咁操添,想煮得難食都幾難。

同場派對加映:Invest of the Day。
以以下圖中嘅禮物,換取價值四倍半嘅禮物,一日內嘅增長率為450%,好厲害呀我!
哈哈哈哈… (((((...又自大中... 請勿打擾!))))) 哈哈哈哈…