星期二, 12月 18, 2007

Fusion

我鍾意美食,並唔係乜都可以塞落口果隻,我係一個有要求嘅食客。潮流興fusion,試過一間中泰fusion菜,食完就怕怕。Fusion,只不過係美其廚藝差勁嘅名字吧。

Fusion,如果放响流行曲度,我反而幾鍾意。

與其講fusion,不如話cross-over。

講音樂唔係我嘅專長,一首歌好唔好,我係聽首歌順唔順耳,歌詞對唔對到號,就係咁。

最先聽cross-over嘅歌,係楊千嬅嘅「向左走」。

遲啲,有悲慘啲嘅「樓下來的女人」,游鴻明嘅歌。

再遲啲,有張智成嘅「快樂」。

依家,我成日聽到爛嘅,有呢首:



香港人聽歌好奇怪,基本上唔係聽歌嘅,而係睇歌手個樣。靚仔靚女啲嘅,唱乜都好聽。老實講,我都會睇樣架,不過呢,我就唔會因為歌手個樣無咁靚而否定佢哋嘅歌囉,況且,大個咗嘅Kary,都唔差丫。