星期五, 4月 04, 2008

深夜絮語

晏晝兩點幾,出街食飯。去到我去開果間燒臘舖,隨口就叫例牌嘅燒肉鴨飯。我成日嚟呢度嘅原因係除咗啲燒味好味外,仲有佢哋出手重,啲燒味好似唔駛錢咁,慌死你食唔飽咁。當我準備俾錢時,櫃枱姐姐話燒肉賣晒,一望,嘩!隻燒豬呢?真係唔見咗喎!好啦改叉燒啦。見師傅斬完大舊叉燒後再斬燒鴨,响鴨髀位上面斬咗舊鴨胸出嚟,然後斬隻髀俾我。好嘢有髀食,如果叫鴨髀飯,要加錢架,但如果無特別指定而佢又俾你嘅話,就唔駛加錢。响我後面果位菲律賓人,又要燒肉鴨飯。今次櫃枱姐姐同佢講話燒肉同燒鴨賣晒,吓?燒鴨又賣晒?嘩你真係好好生意喎,食到最後隻燒鴨髀,咁我咪好好彩?!再望望師傅,佢見舊鴨胸唔夠一份嘅份量,於是就斬埋俾我,睇到個菲律賓佬眼火爆咁滯,我即刻攞住碟飯鬆人,驚有人搶劫。

食食吓,諗起清明,隻豬咁早唔見咗,會唔會係有好多人買咗去拜山呢?又諗起,我口中嘅叉燒,又會唔會好似「見鬼」咁,俾啲幽靈舔過呢?

話時話,舊叉燒,又真係幾好食喎衰鬼…
__________

通常,當我獨自揸車嘅時候,會比載人時狼少少。

揸車綠燈等轉左,左軚呀呢度,到轉黄燈,預算對頭車衝黄燈尾,當佢衝完後,下意識放Brake。點知,佢後面條盲毛仲要衝紅燈,我即刻再踩Brake。當佢駛過我架車時,力啤我。咩事先盲丙?依家你衝紅燈,仲要話我唔啱?!你咁有心啤我,不如用心睇燈啦。我,無仇報,谷氣!

夜晚高速公路,快線行百三,追到前面架車,佢行百二,唔讓,貼佢尾,點知佢踩Brake行一百。頂你丫仆街玩嘢,揾到機會抽中線爬佢頭,然後以彼之道還施己身,快線行一百塞番佢。點知佢抽中線同我平排兼力啤我,當時,我又醒唔起用相機閃光燈閃佢,又無仇報,谷氣!

我氣憤,我記仇。如果我無還擊機會,我會不停咀咒佢哋,祝佢哋路上平安。
__________

今日,卒之買咗部自動相機仔,

從原始森林到繁華鬧市再到世外原野。
__________

家強同阿Paul嘅不和,
只要唔涉及佢哋嘅另一半,
要冰釋前嫌,
我睇,
問題不大。

我體會到,
要維繫一段十六年嘅友情,原來仲要計算衡量。
身為中間人,
有些小事,應為而不能為。
因為,
就算好少嘅事會有機會影響到大家嘅友誼,
我都唔希望發生。
面對一班識咗十六年嘅high school朋友,
我承擔唔起任何友情上嘅損失。
縱使,
我很內疚。

希望Beyond有重聚嘅一日。
__________

(啱啱寫完,隨機播歌嘅Winamp轉到呢道歌。駛唔駛咁呀依家?!)