星期一, 4月 21, 2008

地獄之周

呢個星期係地獄之周,七日內四日返夜兩日返早,瞓覺時間搞到亂晒,最長三十六小時無正式入睡,慘絕人寰。再下星期又嚟地獄之周,仲要開始on call。

地獄可怖之處,就係當你跌落深淵受苦時,你知道痛苦係永遠唔會完結,而且仲有更痛苦嘅折磨等緊你。
__________

「信我啦,我好人嚟架。」

「好唔好唔係自己講架。」

無言…

不過,愛唔愛國,就只有自己先知。

今年奧運年,中國係主辦國,身為中國人嘅我,幾覺自豪架。不過,亦因為咁,坊間就多咗好多愛國論及唔愛國嘅指責。其實我覺得,愛係好私人嘅感覺意識,我愛國嘅方式同你唔同,並唔等於你可以指責我唔愛國。有啲人會批評及諷刺國家嘅時弊、有啲人會唔提國家嘅醜事、有啲人會唔肯面對自己民族醜陋嘅一面、有啲人會因為維護國家嘅尊嚴而去衝擊一啲外資企業,有冷靜有衝動,各式其式。你用邊種方式愛國,唔關我事。而我用邊種方式去愛國呢,亦唔需要你嚟批核。愛唔愛國,我自己知就夠。

「信我啦,我真係好人嚟架。」
__________

一粒飛滋,已經有排你受。

三粒飛滋,簡直攞你命。

三合一,仲要比攞你命更難受。

飛滋遠去,才覺舒適安寧。

以上四句,「粒飛滋」可改作「個女人」,一樣意思。
__________

生果報今日列出十大古靈精怪恐懼症,其中一項係:

長單字恐懼症(Hippopotomonstrosesquippedalio-phobia)

睇完後,我都患上Hippopotomonstrosesquippedalio-phobia。

另,長單字恐懼症,睇落好似「單身大長今恐懼症」。
__________

樹枝長出青綠色的嫩芽,

春天真的來了
__________

依家,一出街就已經感覺到春天嘅氣息,十八九度天,可以著短袖衫出街。開車時打開窗,享受微風輕撫面脥同身軀,不知不覺間,已達到高潮。

我愛夏天。
__________

一邊揸車一邊聽番一首舊歌,令我諗番喺十幾年前一班人一齊走堂一齊塞上一架車一齊聽歌一齊去玩嘅日子。

春日下嘅藍天白雲,同以前一樣,無變過。