星期日, 9月 14, 2008

三文魚

依家日本菜任食開到盛行盛市,有時我都會同班朋友去大擦一番。不過呢,年紀大咗,食量就倒退。記得以前讀書時,食極都唔飽,仲試過同四個朋友放學後去買咗廿件肯德基家鄉雞狂隊,食到爆血管咁滯。依家就唔食得咁多啦,肉類食少咗好多,健康嘢反而食多咗,但又未至於要齋戒,始終蔬菜很難嘛。

講開日本菜任食,我最唔鍾意叫壽司,舊舊飯咁填飽個肚,好唔抵架嘛,所以我寧願叫魚生刺身。刺身中,我鍾意食吞拿魚。可是,吞拿魚價貴,任食唔會供應,只會供應一種所謂嘅白吞拿。白吞拿係好聽嘅名,唔好聽嘅就係油魚,食落成口油,好滯。另外,任食供應最多嘅,係三文魚。我會食三文魚,但只係一塊起兩塊止,我都係欣賞煙三文多啲。

同友人講起,佢話「唓~ 你果邊三文魚咁多又咁平,想食嘅話就簡直係唾手可得,梗係食到厭啦。我呢邊三文魚貴嘛,唔係成日可以食到,所以我哋會鍾意食咁囉。」

或者佢都講得啱嘅,曾幾何時,我都鍾意食三文魚嘅,唔知係因為我曾食得多而食厭,抑或係人大咗口味會改變呢?唔諗囉,我只諗到,有咁多人鍾意食三文魚,但我又唔好,咁我咪唔係一個隨波逐流嘅人嚟咯,標奇立異,有時我幾鍾意架。