星期一, 9月 15, 2008

畏高

我無畏高症,我會企上CN Tower嘅玻璃地板,我唔怕企上五十三樓嘅天台,唔怕搭飛機,唔怕玩過山車。但係當人站立於高地邊沿而又無安全設施保護時,內心少不免都會有種恐懼嘅感覺,尤其是我呢種緊張大師,總會諗起跌至頭爆血流腦漿四濺斷腳爆肺嘅場面,認真變態。

工作需要,有時要爬高做嘢。當企上條四呎摺梯時,我會唔當佢係咩一回事,就算跌都可以雙腳落地四平八穩。當企上條六呎摺梯時,我就覺有少少牙煙,如果跌落地,都可能會骨裂或內傷。當企上條十呎摺梯時,我會開始驚,手心開始冒汗,如果跌落地,可能會斷骨內傷甚至爆頭…

企得越高,跌得越傷嘅道理就係咁。

今日,我企上條十六呎摺梯到做嘢,望落地下,會心跳加速額角迅速冒汗架。當爬上條長摺梯時,初初並唔覺得佢高。但當爬到頂望返下面時,就覺得驚,心裡會諗「死啦,咁高,跌落去點算呀?不如返落去囉」,就咁,想再爬高啲就無可能嘞。其實,我知我係唔怕高嘅,當時只係俾一啲負面嘅幻想影響到自己嘅信心。要克服呢種心理幻象,其實好簡單,就係向上望唔好向下望返落地,咁就唔會有多餘嘅恐懼。

最後,工作完成,安全著地。