星期三, 9月 24, 2008

Red Hot Hits

讀書期間係聽歌聽得最瘋狂嘅時期,我讀書果陣,最紅嘅係四大天王。响九十年代初,當時嘅唱片可以有煙草商贊助,於是就有一系列數張Red Hot Hits嘅唱片誕生。唔知點解,唱片封套上有個Red Hot Hits Label,就好似好有質素保証咁,攞上手都好似重啲,想買嘅話仲要預訂添。當時老翻未流行,買襯都係正版貨,廿幾蚊張仲要加稅,唔嘢少架。

Red Hot Hits我有兩張,分別係張學友嘅「愛火花」同黎明嘅「I Love You OK?」。我自己就鍾意「愛火花」多啲,當時果首「還是覺得你最好」簡直聽到爛咁滯,一上車就不停咁煲。如果「每天愛你多一些」係張學友翻生之作,那麽「還是覺得你最好」就將張學友嘅事業推上高峰。當然,呢隻唱片嘅質素真係好高,雖然多改篇歌(果期好流行),但耐聽,首首歌都好正。

而黎明隻「I Love You OK?」,就食正無記電視劇「都市的童話」條水,初出道嘅朱茵,加上主題曲「傻癡癡」,仲唔昆到班少男買呢隻碟?當時我個老友為黎明而瘋狂,彈得一手好琴嘅佢,成日彈「傻癡癡」冧女之外,仲成日上堂時响課本上抄歌詞,練得一手靚字,人見人讚。

Red Hot Hits响當時嚟講,係質素保証。依家攞番隻「愛火花」嚟聽,都覺得好正。