星期一, 9月 22, 2008

置諸死地

五樓一間四百多平方呎嘅密室,中間只得一張長枱,有十條大漢圍住長枱而坐。十個人之中有八個煙民,兩個二手煙癮君子,密室中並無空氣流動,佢哋响呢個密室之中,坐咗四個鐘頭。

呢十個人原本係親密戰友,响戰場上同生共死。但係當呢十個人囚咗响呢個密室坐埋同一張枱嘅時候,就各懷心事,務必要响最短時間內,從戰友身上得到最大利益。

你虞我詐、虛張聲勢、皮笑肉不笑等等陰暗招式都可以响呢度大派用場。

佢哋係玩緊德州撲克。

每人買五十元籌碼,「小盲」兩毫半,「大盲」五毫,無限落注,輸晒可以再買籌碼,五十元一底。

二手煙癮君子甲玩得保守,攞唔到好牌都唔會去,但攞到好牌時又搏唔到大牌,手頭上五十元嘅籌碼就慢慢咁貢獻俾人。

望吓牆上嘅大鐘,係時候散水。二手煙癮君子甲手頭上只淨十三元籌碼,於是把心一橫,底牌都唔睇就晒冷,有一煙民捨命陪君子。當然,佢肯捨命陪君子,二手煙癮君子甲又點會唔成全佢呢?二手煙癮君子甲拿回二十六元籌碼。

二手煙癮君子甲見只得二十六元,計數仲要輸二十四元,於是又再接再厲,底牌唔睇又去晒光二十六元。今次竟然有又四人誓死跟從。

開牌,大家嘅底牌都係差唔多。最後,二手煙癮君子甲又符符碌碌咁贏咗,攞番一堆籌碼。

計過數,共值九十九元,減去五十元籌碼本,贏咗四十九元。

二手煙癮君子甲見揾夠一個星期嘅晏仔,即刻割禾青兌現走人。

二手煙癮君子甲嘅故事,係想講如果思前想後都走唔出個囚局時,不如把心一橫,置諸死地而後生,有時或者會有意想不到嘅驚喜。

當然,德州撲克嘅戰術並唔係咁。驚喜驚喜,驚先於喜。

所以,都係唔好信二手煙癮君子甲所講嘅道理。

因為,有一煙民,捧走了三百五十元。