星期五, 9月 26, 2008

百寶袋

從細到大都鍾意叮噹漫畫,無錯,我只認同果隻藍色機械貓叫叮噹,而唔係多啦A夢,大雄、技安、靜宜、牙擦仔等等主角名字亦深深印入腦中,無法改變。喜歡叮噹嘅原因,係除咗漫畫裡流露出最純真嘅人情味之外,仲因為有叮噹個百寶袋。叮噹個百寶袋,可以話係故事嘅靈魂,因為叮噹每一個故事,都會出動到呢個百寶袋。每當大雄闖禍或需要求救時,叮噹總係會响個百寶袋之中攞件法寶嚟幫大雄。而佢嘅每件法寶,都係可以好順利好恰到好處咁幫到大雄度過難關。雖然有時叮噹嘅法寶會搞到大雄哭笑不得,但呢啲都係一種幽默,為漫畫故事加入一啲笑料,咁樣人人都睇得開心。鍾意睇叮噹嘅人,內心少不免都會有啲童心,總會幻想吓如果自己有個百寶袋就好了,一支考試時一攞上手就會自己自動答問題嘅考試筆;可以回到過去及未來嘅時光機;帶人飛天嘅竹蜻蜓等等,都係對滿足自己慾望幻想嘅一種嚮往。

叮噹個百寶袋只係存活响幻想裡面,而現實中,一個聰穎、閱歷豐富兼且能言善辯嘅女子就好似一個活生生百寶袋。同一個咁樣嘅女子傾談,都會有無限嘅樂趣。佢見識之廣,就好似有無窮無盡嘅法寶,每每都令人有所驚喜;佢見解之精僻獨到,就好似一件意想不到嘅法寶,往往令人眼前一亮;佢隨手拈來嘅比喩可以將一件複雜難明嘅事情簡單化,就好似一件度身訂造嘅法寶,精確得令人心服口服。雖然,咁樣嘅一個女子因為聰明且能言善辯嘅關係而好多時會令人哭笑不得,但不得不承認,能夠同咁樣嘅一個女子同行又會好有趣味,就算成日俾佢窒到啞口無言,都覺得開心。