星期六, 10月 11, 2008

Best Ball

每年公司都會有一個高爾夫球日,邀請我哋呢個分公司上上下下所有員工一齊去打番場波。呢個高爾夫球日嘅目的,除咗比賽鬥低桿數鬥打得遠鬥打得最近洞之外,最重要係俾公司啲員工有個聯誼嘅機會,所以,就算有啲同事唔識打,都會一齊去玩,傾吓偈享受吓陽光綠草又一日。

公司呢個高爾夫球日,賽制係玩best ball。即係話四個人輪流發球,然後選落點最好果一個位置繼續打。呢種比賽方式係團體賽,同一組嘅人係隊友,與另外咁多組人比賽。我覺得,呢種玩法係需要一種平衡戰略,要隊友佩合先至會打得好。個戰略係要有兩個唔識死嘅隊友玩得進取啲,而另外兩個隊友就要玩得保守啲。譬如前面有水障礙响二百至二百三十碼處,進取嘅隊友就可以用木桿打過水障礙,風險係大啲但可以搏得birdie嘛。而保守嘅隊友就玩得安全啲,可以用鐵桿打去水障礙之前一百八十碼處,雖然咁樣好難搏到birdie,但好在唔會咁易輸bogey,而且更可以讓進取型隊友更放心去搏。我呢,當玩呢種賽制時,都係做保守型個角色。

唔好忘記,响足球場上,我都係擔當把關嘅角色。

呢種策略,如果用响日常生活上,都會有同樣嘅好處。

隊友,有我包底,放心吧。